Nejnovější články
Další z rubriky
- 4.4. - Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství
- 21.2. - Test CFMOTO Gladiator X850 G3: na práci i zábavu
- 7.2. - Test Honda CB650R E-Clutch: s automatickou spojkou
- 17.1. - Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku
- 6.12.2024 - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 25.10.2024 - Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
Článek mi příjde spíš jako z kategorie PR. K informacím o PCX: servisní interval je 4000 km. Olej se mění po 8000 km. Cena servisu vč. oleje je okolo 1500,- Kč. To jen aby bylo jasno.. proti Nmaxu nic nemám.
Reagovat →Zadní buben?, jel jste s tím vůbec??
Reagovat →Hondu PCX jsem mel v r 2014 a prodal, letos zvazuji opet skutr asi Yamaha nmax bude favoritem
Reagovat →Vodou chlazený motor :)
Reagovat →A ty ventily se u PCX seřizují tuším po 12000 a i tak to není potřeba :)
Reagovat →Mám N max 125 je to lehký skútr, dobře ovladatelný s perfektním motorem a spotřebou. Je rychlý a sedí v zatáčkách super ale potřebuje kvalitní silnici!
Reagovat →