Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Po 160. v Brně o body do MS: Od Perrise až po Marqueze
Grand Prix České republiky 2018 startuje už 3. srpna. Až se v neděli 5. srpna postaví závodníci MotoGP na start, překonají hned několik milníků ve světové historii motocyklového závodění.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 1.8.2018
- Zařazeno v:
Slovenská stopa na novém Masarykově okruhu
V uplynulých 30 letech závodili na novém Masarykově okruhu také závodníci ze Slovenska, a tak se podívejme na dosavadní odjeté závody slovenskýma očima pomocí klávesnice pana Richarda Karnoka.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 31.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 13. díl
Poslední kapitula našeho ohlédnutí za motocyklovými závody na starém Masarykově okruhu a na novém Automotodromu pak zahrnuje závody MotoGP 2016 a 2017 a také návrat MS-Superbike na Masarykův okruh po 6 dlouhých letech, tedy v červnu 2018.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 12. díl
Předposlední kapitola našeho seriálu o historii motocyklových silničních závodů na Masarykově okruhu vypráví o brněnských závodech v letech 2011 až 2015, kdy se pravidelně každoročně jezdily závody Grand Prix, ovšem šampionát MS-Superbike se po sezóně 2012 na dlouhých 6 roků odmlčel.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 28.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 11. díl
Ještě než se dostaneme k závodům jako takovým, tak se musíme podívat do zákulisí brněnského Automotodromu a napsat, že v prosinci 2005 se změnil jeho majoritní vlastník. Rok 2006 měl být totiž posledním rokem, kdy se v Brně mohl jet ještě závod Grand Prix.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 27.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 10. díl
Ital Max Biaggi pokračuje ve své sérii vítězných závodů na svém oblíbeném okruhu, a vyhrává i historicky první závod kubatury MotoGP na brněnském okruhu.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 26.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 9. díl
Brněnský okruh se stává už tradiční součástí světového šampionátu silničních motocyklů Grand Prix, ale rozhodně to tak nemusí být navždy.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 8. díl
Druhá část novodobé historie Masarykova okruhu je z let 1991 až 1995, ovšem s jedním rokem neplánované pauzy - 1992 - kdy se u nás závod Grand Prix nejel, ovšem po roční pauze se v roce 1993 jely v Brně dokonce šampionáty dva.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 24.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 7. díl
V sedmé kapitole se podíváme na závody mistrovství světa v letech 1987 až 1990, kdy začíná nová historie motocyklových závodů na Masarykově okruhu, neboť jeho jevištěm je nový Automotodrom.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 23.7.2018
- Zařazeno v: