Aprilia Tuono V4 2021: s aerodynamickými křidélky 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
Honda Forza 350: svižná a komfortní 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
BMW R18: Spirit of Passion od Kingston Custom 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
Harley-Davidson: novinky pro rok 2021 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
KTM 890 Duke: silnější a hbitější 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
Test Harley-Davidson Road Glide Limited: americký cestovatel 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
Test Vespa Primavera S 125: sexy stylovka 
Říkejte si co chcete, ale tahle červená Vespa má zkrátka šmrnc, o to víc, když za její řídítka usedne žena. Primavera je vyloženě městský skútr, tam patří a tady je její revír, ve kterém se obratně pohybuje jako lasička. Majitelé ocení, nejen ikonický stylový vzhled, ale také jak lehce se vede a jak snadno se s ní manipuluje.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.12.2020
- Zařazeno v:
Ve čtvrtlitrech byl prvním šampionem Ruffo, posledním Aoyama
Prostřední kubatura Grand Prix s motocykly o objemu 250 ccm se jezdila od samého začátku závodů Grand Prix v roce 1949 až do sezóny 2009, kdy ji vystřídala kubatura Moto2. Zatímco prvním vítězem byl Ir Manliefe Barrington (Moto Guzzi), tak tím posledním Španěl Hector Barbera (Aprilia).
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: dnes
- Zařazeno v:
125 ccm: Od Paganiho až po Terola
Od samotného začátku mistrovství světa silničních motocyklů 1949 se závodilo v kubatuře 125 ccm. Prvním vítězem se stal při švýcarské Grand Prix v Bernu Nello Pagani z Itálie na motocyklu Mondial, a zároveň byl na konci sezóny korunován historicky prvním mistrem světa.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: včera
- Zařazeno v:
Závody třistapadesátek byly pro Čechy hodně úspěšné
Nedílnou součástí mistrovství světa silničních motocyklů byla v letech 1949 až 1982 kubatura do 350 ccm, která také přinesla obrovské úspěchy jak českým jezdcům, tak také českým motocyklům.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 24.1.
- Zařazeno v:
Historie kolibřích kubatur 50 a 80 ccm
V sezonách 1962 až 1989 byly nedílnou součástí závodů Grand Prix také závody «kolibřích» kubatur. Nejdříve 50 ccm a od roku 1984 je vystřídala kubatura 80 ccm. Taky se jim přezdívalo závody «štamprlat».
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 23.1.
- Zařazeno v:
Už skoro zapomenuté šampionáty: MS 750 ccm
Pouze pamětníci si ještě vzpomenou, že kromě klasických Velkých cen, kde závodili jezdci s motocykly 50 (80), 125, 250, 350 a 500cc, se jezdilo v letech 1977 - 1979 ještě mistrovství světa motocyklů o objemu 750cc, tedy Formula 750.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 22.1.
- Zařazeno v:
Zemřel dvojnásobný mistr světa Jan de Vries
Ve věku 77 let zemřel v Nizozemí dvojnásobný mistr světa kubatury 50 ccm Jan De Vries, tovární pilot Kreidleru. Věnoval se (s jednou výjimkou) pouze závodění v kubatuře 50 ccm. Příčinou jeho smrti byla zástava srdce.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.1.
- Zařazeno v:
Arturo Tizón zahynul při cyklistickém tréninku
Bývalý pilot Grand Prix 250 ccm Arturo Tizón, pocházející z La Vall d'Uixó (provincie Castellón), zahynul včera při cyklistickém tréninku v kopcích, kde trénoval s několika svými přáteli.
- čtěte dále »
- 10 Přidejte komentář
- Publikováno: 17.1.
- Zařazeno v:
Top-10 Japonců v historii Grand Prix
Japonsko patří rozhodně mezi největší motocyklové velmoci světa. Napříč kubaturami trumfovalo na závodech Grand Prix nevyčíslitelné množství pilotů ze «Země vycházejícího slunce». A jak vypadá žebříček Top-10 Japonců od roku 1959, kdy se jezdci této země poprvé představili v Evropě.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.12.2020
- Zařazeno v:
Mistři světa bez jediného vítězství v Grand Prix
V historii motocyklového mistrovství světa se celkem pětkrát stalo, že se mistrem světa v té či které sezóně stal jezdec, který nevyhrál v dané sezóně ani jeden závod Grand Prix. Kromě tří jezdců kubatury Sidecar to byli také dva jezdci se sólo motocykly, oba dva pocházeli ze Španělska.
- čtěte dále »
- 5 Přidejte komentář
- Publikováno: 12.12.2020
- Zařazeno v:
- ← Novější články
- 1
- 2
- 3
- ...
- 21
- Starší články →