Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Ducati Tour 2024: otestujte italské novinky
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Liberecké motojaro 27.4.: slavnostní otevření motocyklového centra v Liberci
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
KTM Duke: 30 let s Vévodou
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Třetí dekáda WorldSBK je Reovým královstvím
Třetí kapitola šampionátu WorldSBK se dá také nazvat dekádou Jonathana Rey, ovšem nezapomenutelně se do ní zapsala i jména Maxe Biaggiho, Toma Sykese, Carlos Checy, Sylvaina Guintoliho a také Čecha Jakuba Smrže.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 21.1.2019
- Zařazeno v:
Slovenské okénko: Ako vznikal Slovakia Ring
Niekedy v roku 2008 sa na motocyklových fórach začali objavovať prvé klebety o pripravovanom okruhu Slovakia Ring, ktorý mal byť naplnením sna mnohých motoristických fanúšikov.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 19.1.2019
- Zařazeno v:
II. dekáda šampionátu MS-Superbike
Sezóny 1998 až 2007 je také možno nazvat jako éru Baylisse, Edwardse a Hagy. Kromě Ducati jako dominující značky začaly zářit Bayliss, Edwards, Corser a Toseland.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 13.1.2019
- Zařazeno v:
První legendy MS-WSBK: Od Merkela až po Fogartyho
V prvních deseti letech MS-Superbike se zrodily dnešní legendy jako Fred Merkel, Scott Russel nebo Carl Fogarty. Rok 2018 byl už 31. sezónou šampionátu motocyklů, co nejvíce podobných těm sériovým a tak se podívejme na první dekádu, kdy se v Donington Parku 1988 narodilo MS-Superbike.
- čtěte dále »
- 9 Přidejte komentář
- Publikováno: 9.1.2019
- Zařazeno v:
Barry Sheene byl charismatickým předchůdcem Rossiho
Valentino Rossi se může pochlubit stejným charismatem jako Barry Shene, mistr světa 500-ccm v letech 1976 a 1977 na Suzuki. Brit Barry Sheene byl prvním Rockstar motocyklového sportu Grand Prix. Na svém autě Rolls-Royce měl poznávací značku «4 BSR», což znamenalo «Four Barry Sheene Racing».
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 5.1.2019
- Zařazeno v:
Co dělá nyní Joan Lascorz?
Kapitola motocyklového závodění se pro Španěla Joana Lascorze uzavřela v dubnu 2012, když při pozávodních testech na okruhu «Enzo e Dino Ferrari Circuit» v Imole nešťastně havaroval a od té doby je odkázán k pohybu na invalidním vozíku.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 3.1.2019
- Zařazeno v:
29 motocyklových legend MotoGP Hall of Fame
Status legendy má do dnešního dne celkem 29 motocyklových jezdců. Ti jsou členy prestižního klubu «MotoGP Hall of Fame». Podívejme se podrobněji na toto složení.
- čtěte dále »
- 4 Přidejte komentář
- Publikováno: 25.12.2018
- Zařazeno v:
MS-Superbike: 2019 - 18 startujících, 1989 - 77!
Časy se mění! Dříve platilo v závodech MS-Superbike nepsané pravidlo, vítězný motocykl z neděle si mohu v pondělí v obchodě koupit!, to samozřejmě už dlouho není ani náznakem pravda. Vítězné motocykly Kawasaki jsou vlastně tovární prototypy...!
- čtěte dále »
- 5 Přidejte komentář
- Publikováno: 10.12.2018
- Zařazeno v:
Některé propadáky v MotoGP
Od roku 2002 dominují místo dvoutaktních motocyklů o objemu 500 ccm v královské kubatuře MotoGP čtyřtaktní biky. Od té doby se vyskytla řada různých projektů, některé zkrachovaly ještě než vyjely vůbec na závodní trať.
- čtěte dále »
- 10 Přidejte komentář
- Publikováno: 6.12.2018
- Zařazeno v: