Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Ducati Tour 2024: otestujte italské novinky
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Liberecké motojaro 27.4.: slavnostní otevření motocyklového centra v Liberci
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
KTM Duke: 30 let s Vévodou
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Nekapotovaná sportovní novinka 800NK se představila v okruhové verzi GP. Do výbavy dostala komponenty, které používá tovární tým v kategorii Moto3. Na závodním okruhu tak využijete jak špičkové brzdy a podvozek, tak závodní slip-on výfuk, nižší řídítka, vyšší stupačky, ale také konfiguraci s jedním sedlem.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 13.3.
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 9. díl
Brněnský okruh se stává už tradiční součástí světového šampionátu silničních motocyklů Grand Prix, ale rozhodně to tak nemusí být navždy.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 8. díl
Druhá část novodobé historie Masarykova okruhu je z let 1991 až 1995, ovšem s jedním rokem neplánované pauzy - 1992 - kdy se u nás závod Grand Prix nejel, ovšem po roční pauze se v roce 1993 jely v Brně dokonce šampionáty dva.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 24.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 7. díl
V sedmé kapitole se podíváme na závody mistrovství světa v letech 1987 až 1990, kdy začíná nová historie motocyklových závodů na Masarykově okruhu, neboť jeho jevištěm je nový Automotodrom.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 23.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 6. díl
V šestém dílu našeho povídání o historii motocyklového závodění na Masarykově okruhu se podíváme na závody mistrovství Evropy a začneme rokem 1983. Poprvé pouze Evropa, ale po delší době i s půllitry.
- čtěte dále »
- 4 Přidejte komentář
- Publikováno: 22.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 5. díl
Pátá kapitola nás zavede do období, kdy se v Brně jezdí stále ještě závody o body do mistrovství světa, ale kdy jsme velmi rádi, když některý československý jezdec v nich vůbec dojede.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 21.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 4. díl
V dalším díle poohlédnutí za historii brněnských motocyklových závodů jsou zaznamenána léta 1971 až 1974, kdy se v Brně jezdí mistrovství světa stále ještě na starém okruhu, kdy už ale nezávodí František Šťastný a naopak svá nejlepší léta zde prožívá italský fenomén Giacomo Agostini, jezdící ke konci i na motocyklu Yamaha.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 20.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 3. díl
Od roku 1965 se koná nepřetržitě na brněnském Masarykově okruhu mistrovství světa. V této třetí části našeho seriálu se podíváme na roky 1965 – 1970, tedy první období, kdy se začalo jezdit o mistrovské body.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 19.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 2. díl
Ve druhé části našeho historického ohlédnutí za motocyklovým závoděním na Masarykově okruhu v Brně se přeneseme do let 1958 až 1964 a tuto epochu můžeme také nazvat jako Éru Františka Šťastného.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 1. díl
Ve 14-dílném seriálu se podíváme do více než 65ti-leté historie motocyklových závodů na brněnském Masarykově okruhu, tedy do historie motocyklové Grand Prix České republiky (Československa) na brněnském Masecu. V její první části se dostaneme do úplných začátků, tedy do let 1950 - 1957.
- čtěte dále »
- 7 Přidejte komentář
- Publikováno: 17.7.2018
- Zařazeno v: