Nejnovější články
- včera - Filip Salač 12. místo se zraněným zápěstím
- včera - Novým králem Le Mans je Jorge Martin, skvělý Marc Marquez dojel druhý!
- včera - Vítězem Moto2 Garcia před Ogurou a Lopezem, 12. Salač
- včera - Prvním dnešním vítězem v Le Mans David Alonso
- včera - Šesti závody byl zakončen letošní ročník NW200
- 11.5. - Vítězem Tissot Sprintu Martin, senzačně druhý dojel M. Marquez
Další z rubriky
- 10.5. - Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
Myslím, že autor by mohl lépe nastudovat technické parametry. Motor je vodou chlazený, nikoliv vzduchem.
Reagovat →Vespa těží ze své 70-ti leté slávy jako retroskutr.Bohužel její technické řešení již neodpovídá dnešním požadavkům. Viz nedostatek odkládacích prostorů, letmé uložení předního kola, způsobující nestabilitu ve vyšších rychlostech, málo prostoru pro spolujezdce, extrémě malá obě kola, která "vymetou" každou díru. Dobrý výkon motoru je vykoupen vyšší spotřebou.
Reagovat →