Nejnovější články
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- 24.4. - Začalo letošní MS-Side
- 24.4. - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
Ahoj Gábino, jen dvě technické poznámky: 1. sekundární převod není variátorem ale hypoidním nebo kuželovým soukolím (je to ta "bambule" vlevo vedle osy zadního kola, ve které je většinou převodový olej), 2. převodovka není automatická, ale funkci převodovky zastává právě variátor. V sobotu budu v Motole rozebírat skůtra, tak se na to můžeš přijet podívat a už Ti to bude navždy jasné. S pozdravem Tom tk1@seznam.cz
Reagovat →