Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
- Publikovno: 4.3.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
Čínská značka Kove je na trhu už šest let a patří do skupiny Tibet New Summit Motor Co. Majitelem značky Kove je bývalý poloprofesionální motokrosař, tak se vlastně ani není čemu divit, že se v jejich nabídce objevilo toto enduro. Do Evropy se chystá rovnou se třemi verzemi modelu Kove 800X, a to Adventure, Pro a Rally, které by mělo být z nich nejdražší, cena by se měla pohybovat kolem částky 320 tisíc korun.
Motocykl Kove 800X Rally je poháněn kapalinou chlazeným dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm s výkonem 95 koní (71 kW) při 9000 otáčkách a maximálním točivém momentu 80 Nm při 7500 otáčkách. Maximální rychlost je 185 km/h. Na výběr máte ze třech jízdních režimů, které se nastavují na šestipalcovém TFT displeji. Veškeré osvětlení je vybaveno technologií LED.
Podvozek je vybaven komponenty značky KYB a je plně nastavitelný. Přední vidlice mají zdvih 270 mm, vzadu je 250 mm. Do výbavy dostane také tlumič řízení. Bezdušové kolo má vpředu rozměr 21 palců, vzadu je jich 18. Brzděna jsou dvěma 310 mm kotouči s dvoupístkovým třmenem vpředu a jedním 240mm kotoučem s jednopístkem vzadu. ABS je od firmy Bosch. Světlá výška motocyklu je 293 mm.
Sedlo je ve výšce 895 mm a suchá hmotnost motocyklu je 165 kilogramů. S plnou 19litrovou palivovou nádrží váží cestovní enduro jen 185 kilogramů, což je o téměř 20 kilogramů méně, než mají konkurenční motocykly jako třeba Yamaha Ténéré 700 nebo KTM 890 Adventure.
Zdroj: Kove
- Přidat komentář +
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - MotoGP 2025: 14 potvrzených, 8 míst je volných
- včera - IDM Superbike: Bez čtyř stabilních jezdců
- včera - Zdravotní problémy nepustily Königa do závodu IDM nebo superbiků v Mostě
- včera - Míří šampionát World Superbike na Slovakia Ring?
- včera - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 25.7. - Ivana Ulmanová končí ve vedení Automotodromu Brno, vedla jej více než 18 let
Další z rubriky
- 24.7. - Honda MSX125 Grom 2025: s originálním příslušentvím
- 22.7. - BMW R 1300 GS Adventure: připraven na dobrodružství
- 15.7. - Vespa Primavera RED 2024: s charitativní podporou
- 24.6. - BMW R 1300 GS Trophy: speciál pro závod v Namibii
- 17.6. - KTM s automatickou převodovkou AMT: poprvé na Erzeberg Rodeu
- 12.6. - Ducati Scrambler CR24 a RR24: odvážné koncepty