Suzuki Burgman Street 125EX: sportovní vzhled
- Publikovno: 5.10.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Během čtyřech měsíců se nabídka skútrů japonské značky rovnou zčtyřnásobila. Osamoceného Burgmana 400 postupně doplnily dva městské skútry Address 125 a Avenis 125, které nyní doplňuje další novinka Burgman Street 125EX.
Zdá se, že se chce Suzuki pokusit ukrást celosvětově nejprodávanějšímu skútru Honda PCX 125, alespoň malou část trhu s maloobjemovými skútry. V červenci představila dva městské skútry Avenis 125 a Address 125 a k nim se do trojice přidal nejnovější model, cestovně laděný Burgman Street 125EX.
Ještě před pár lety měla Suzuki malého Burgmana ve své nabídce, bohužel jej „pohřbila“ emisní norma Euro 5. Ale nyní je zpět a už na první pohled je vidět podobnost se silnějším sourozencem Burgman 400. Design je laděn do sportovního a moderního stylu. Malý skútr bude vybaven zcela novými předními a zadními LED světlomety a nový je také LCD displej, který kromě klasických ukazatelů rychlosti, spotřeby apod. zobrazuje, zda-li jedete efektivně. Pokud ano, tak se vám v levém dolním rohu rozsvítí zelený indikátor Suzuki Eco Drive. Původní vysoké plexi nyní nahradil menší, sportovně střižený štítek.
Poháněn bude jednoválcovým motorem o zdvihovém objemu 124 ccm o výkonu 6,4 kW a maximálním točivým momentem 10 newtonmetrů. Výrobce uvádí, že by průměrná spotřeba neměla přesáhnout hranici 2 litrů paliva na 100 kilometrů, do nádrže vám vejde 5,5 litrů. Ke snížení spotřeby by měl dopomoci také nový stop-start systém Engine Auto Stop-Start (EASS).
Myšleno bylo také na jezdce menší postavy, proto je prošívané sedlo vpředu užší, aby z něj dosáhl na zem každý. Pod sedlem je úložný prostor o objemu 21,5 litrů, doplněný o dvě přední přihrádky, kde je v jedné z nich uschovaný USB port. Pod sedlem máte dva silné háčky, které vám umožňují zavěsit helmy. Do výbavy rovněž dostanete zavazadlový nosič s nosností až 6 kilogramů a také centrální stojan.
Plochá podlahová deska je doplněna o dvě přední plotny, na které si můžete pohodlně natáhnout nohy. Podvozek je tvořen předními nenastavitelnými vidlicemi a vzadu je jeden tlumič. Obuto je na dvanáctipalcových kolech s bezdušovými pneumatikami Dunlop D307 N a jeho provozní hmotnost je 112 kilogramů. Za příplatek nabízí Suzuki celou řadu příslušenství, ať už jsou to vyhřívané rukojeti nebo 27litrový horní kufr.
Zdroj: Suzuki Global
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 5.10.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - MotoGP 2025: 14 potvrzených, 8 míst je volných
- včera - IDM Superbike: Bez čtyř stabilních jezdců
- včera - Zdravotní problémy nepustily Königa do závodu IDM nebo superbiků v Mostě
- včera - Míří šampionát World Superbike na Slovakia Ring?
- včera - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 25.7. - Ivana Ulmanová končí ve vedení Automotodromu Brno, vedla jej více než 18 let
Další z rubriky
- 24.7. - Honda MSX125 Grom 2025: s originálním příslušentvím
- 22.7. - BMW R 1300 GS Adventure: připraven na dobrodružství
- 15.7. - Vespa Primavera RED 2024: s charitativní podporou
- 24.6. - BMW R 1300 GS Trophy: speciál pro závod v Namibii
- 17.6. - KTM s automatickou převodovkou AMT: poprvé na Erzeberg Rodeu
- 12.6. - Ducati Scrambler CR24 a RR24: odvážné koncepty