Suzuki Avenis 125 a Address 125: městské skútry
- Publikovno: 25.7.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Japonská Suzuki od října rozšíří své řady o dva nové skútry, které budete moci řídit s řidičským oprávněním skupiny B. Oba jsou poháněny jednoválcem o zdvihovém objemu 124 ccm, model Avensis 125 je však sportovnější, Address 125 cílí na zákazníky, kteří preferují klasický vzhled skútrů.
Obliba skútrů o zdvihovém objemu 125 ccm stále roste a proto ani Suzuki nechce zůstat pozadu. V nabídce mívali Burgman 125, který byl však upozaděn jeho silnějším sourozencem Burgman 400, který byl sice atraktivnější, ale pořídit si jej mohli jen ti, kteří na něm měli řidičské oprávnění.
Do nabídky se tak dostanou dva nové skútry Avenis 125 a Address 125, oba poháněny vzduchem chlazeným jednoválcem SOHC o zdvihovém objemu 124 ccm. Jeho výkon je 8,6 k při 6750 otáčkách, maximální točivý moment pak 10 Nm při 5500 otáčkách. Motocykl bude vybaven novou technologií Suzuki Eco Performance (SEP), kdy se na přístrojové desce rozsvítí kontrolka Eco, když je dosaženo optimální rovnováhy mezi spotřebou paliva a výkonem.
Ačkoliv mají oba skútry stejnou pohonnou jednotku, nejsou úplně totožné, tedy zejména, co se designu týká. Model Address je „obyčejný“, má klasické tvary a vlastně by se dalo říct, až retro vzhled s velkým kulatým světlometem, zatímco model Avensis je sportovně laděný s ostrými tvary.
Address je spíše městskou stylovkou, do výbavy se mu dostane sdruženého displeje, který je kombinací analogového rychloměru s digitálním displejem, kde si můžete kontrolovat například i aktuální spotřebu paliva, dojezd, nebo ujeté kilometry. Na cestu si budete svítit LED světlem Suzuki Eco Drive Illumination (SEDI). Pod měkkým, polstrovaným sedlem naleznete dostatečně velký prostor, který pojme jednu helmu a v přední části skútru naleznete i praktickou USB zásuvku.
To sportovnější Avensis je oproti Addressu širší a vyšší, ačkoliv je poháněn stejným motorem. Nemá však sdružený displej, je vybaven pouze digitální LCD přístrojovou deskou. Ale i on je vybaven úložným prostorem pod sedlem, úsporným světlometem SEDI a odkládacími přihrádkami s USB portem vpředu. Je však přímo stavěný jako model, který má hlavně konkurovat sportovním skútrům Honda Forza 125 a Yamaha Nmax 125.
Zdroj: Suzuki
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.7.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - MotoGP 2025: 14 potvrzených, 8 míst je volných
- včera - IDM Superbike: Bez čtyř stabilních jezdců
- včera - Zdravotní problémy nepustily Königa do závodu IDM nebo superbiků v Mostě
- včera - Míří šampionát World Superbike na Slovakia Ring?
- včera - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 25.7. - Ivana Ulmanová končí ve vedení Automotodromu Brno, vedla jej více než 18 let
Další z rubriky
- 24.7. - Honda MSX125 Grom 2025: s originálním příslušentvím
- 22.7. - BMW R 1300 GS Adventure: připraven na dobrodružství
- 15.7. - Vespa Primavera RED 2024: s charitativní podporou
- 24.6. - BMW R 1300 GS Trophy: speciál pro závod v Namibii
- 17.6. - KTM s automatickou převodovkou AMT: poprvé na Erzeberg Rodeu
- 12.6. - Ducati Scrambler CR24 a RR24: odvážné koncepty