Benelli BN 600GT a BN 302
- Publikovno: 2.11.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italský výrobce těmito modely opouští luxusní pozici, tolik známou pro tuto značku. Očekává se však lidová cena u obou motocyklů.
BN 600GT
Model BN 600GT, odvozený od nahaté BN 600 pohání čtyřválcový motor o výkonu 82 koňských sil. Konstrukce podvozku a rámu viz. níže technické údaje, je pak totožná s nahatou verzí. Největším lákadlem pro cestovatele bude určitě její 27 litrová palivová nádrž. Model bude možno zakoupit v černé nebo bílé barvě.
Technické údaje BN 600GT:
Motor: řadový, kapalinou chlazený čtyřválec. Vrtání a zdvih: 65 x 45,2 mm , zdvihový objem 599 ccm, kompresní poměr 11,5: 1. Největší výkon 82 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 52 N.m při 8600 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek s podsedlovou částí z hliníkové slitiny, nastavitelná vidlice upside-down, průměr nosníků 43 mm, zdvih 120 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou, zdvih 123 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/60 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 881 mm, suchá hmotnost 223 kg, rozvor: 1430 mm, objem palivové nádrže 27 litrů.
BN 302
Nový naháč BN 302 s řadovým dvouválcem je pak další motocykl pro rozrůstající se kategorii řidičů s řidičským oprávnění A2. Do souboje o zákazníky se vrhla Benelli ostře a použitím obrácené přední vidlice o průměru 41mm a okousaných kotoučů napověděla, že nechce nechat nic náhodě. Barevné varianty jsou k dispozici bílá a oranžová. Pokud bude motocykl k dostání za příjemné peníze nebude o čem diskutovat.
Oba modely pak přijdou do prodeje v druhé polovině roku 2014
Technické údaje BN 302:
Motor: řadový, kapalinou chlazený dvouválec. rozvod DOHC, zdvihový objem 299 ccm, Největší výkon 37 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 27 N.m při 9 000 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Prostorový rám z ocelových trubek, vidlice upside-down, průměr nosníků 41 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 260 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 160/60 ZR 17 vzadu, objem palivové nádrže 16 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.11.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- včera - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- včera - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- včera - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
- 16.4. - Časový program Pirelli Dutch Round
- 16.4. - Místo Petrucciho pojede v Assenu Nicholas Spinelli
Další z rubriky
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
- 8.3. - Indian FTR 2024: v nových barvách