Reklama

Honda CTX 700: novinka s dvouspojkovou převodovkou

Kdo by to řekl, že si motocykl s dvouspojkovou převodovkou získá takovou popularitu? Jenom v Evropě si jej u Hondy pořídilo více než 12 500 zákazníků.

Poprvé jste se s touto technologií mohli setkat v květnu 2010, kdy byl představen model VFR 1200F. V roce 2012 se seznam motocyklů s dvouspojkovou převodovkou rozšířil o čtyři nové modely: Integra, NC700X, NC700S a Crosstourer a na podzim letošního roku přijdou další modely: polokapotovaná CTX700 a naháč CTX700N. U obou těchto strojů bude dvouspojková převodovka součástí standardní výbavy a spolu s řadou nových modelů budou tyto novinky poprvé představeny na listopadovém veletrhu EICMA v Miláně. Jejich koncepce vychází z filozofie „komfortního cestovního stroje“.

Obě verze jsou vybaveny řadovým dvouválcovým motorem se zdvihovým objemem 670 ccm a výkonem 35 kW, jenž se vyznačuje vysokým točivým momentem v nízkých a středních otáčkách a mimořádně příznivou spotřebou. Jeho kompaktní rozměry a náklon směrem vpřed pod úhlem 62° přispívají k nízkému těžišti stroje, což spolu s polohou jezdce s nohama vpřed a s výškou sedla 720 mm vytváří unikátní kombinaci komfortu a manévrovatelnosti. Pokud k tomu přidáte designové prvky z unikátního GL1800 Gold Wing, získáte dva dostupné stroje s výrazným charakterem. Honda CTX700



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama