Moto Guzzi Audace 2015
- Publikovno: 22.1.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Okázalé, svalnaté a divoké Audace vyniká již zepředu díky stylisticky lehčímu kulatému světlometu a karbonovému subtilnímu blatníku uchycenému na přední vidlici bez krytů teleskopických kluzáků. Žádné chromování, každý mechanický detail a kovový díl je temný jak noc. Ideální styl pro tento typ motocyklu.
Světlé detaily jsou viditelné pouze v kontrastu s bočními partiemi a několika novými detaily, zvýrazňujícími drsný vzhled, matný kovový kryt olejového chladiče před motorem a krátké „megaphone“ koncovky výfuků. Boční panely jsou oproti Californiím odlehčeny stejně jako stupačky jezdce i spolujezdce a řadící i brzdová páka, které nahradily velké nožní opěrky a mohutné dvojité kolébkové přepákování řazení modelu California.
Zvláštní pozornost budí krátké jednomístné sedlo s červeným obšíváním, snížené a připravené k instalaci příplatkového sedla spolujezdce. Nová jsou také rovná „dragbar“ řídítka, která společně s nízkým sedlem a dopředu posunutými stupačkami vytvářejí delší a dominantní jezdeckou pozici na motocyklu.
V kontrastu s temným lakováním vynikají elegantní víka hlav i samotné válce motoru s leštěnými hranami. Dalším výrazným prvkem jsou zadní tlumiče s odkrytými pružinami a oddělenými nádobkami se stlačeným plynem, litá kola s výrazným logem Moto Guzzi a minimalistická zrcadla.
Silné a agresivní Audace vypadá, jakoby přikrčené a připravené odkrýt svou výbušnou sílu i díky nadměrné zadní pneumatice 200/65. Výkon a zejména točivý moment velkého dvouválce 1400 ccm je u Audace podpořen výfukovým systémem s přepracovanou dynamikou průtoku výfukových plynů, díky níž se motor snadněji vytáčí do vyšších otáček. I díky nižší hmotnosti oproti ostatním modelům 1400 má Audace jednoznačně nejlepší akceleraci. Majitelé budou zcela jistě těmi, kteří budou ze tří volitelných charakteristik systému Ride-by-Wire využívat nejvíce režim VELOCE (Sport) a tudíž i kontrola trakce MGTC bude muset častěji zasáhnout. Stejně jako novinka Eldorado má Audace stejný motor o objemu 1400 ccm vycházející z modelu California.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 22.1.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl