Otevřená zpověď Erika Buella
- Publikovno: 25.4.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Po nedávném krachu firmy EBR se na veřejnost dostalo vyjádření adresované všem fanouškům značky. Erik to nehodlá zabalit a naznačuje plány do budoucna.
Na sociální síti Facebook píše Erik Buell, že je potřeba se momentálně dostat zpět na trať a dívat se dopředu. „Spolehněte se na mé veškeré úsilí, že naleznu nový způsob, jak se dostat zpět do hry. Prioritou bude investice, která bude prvotně podporovat dealery a zákazníky.“ Zhruba tedy to, co většina lidí předpokládala, že byl největší problém a důvod krachu stávající značky EBR.
Velké plány, které byly firmou od začátku svého založení prezentovány veřejnosti s neskrývanou hrdostí a poznamenejme i úspěchy, na závodních kolbištích, které se později dostavily, nemohou sami o sobě zajistit dostatečný servis pro obyčejného zákazníka, který si hodlá pořídit závoďák a má v plánu jej servisovat. I když u ceny motocyklu přesahující půl milionu korun je těžké se bavit o obyčejném zákazníkovi. V každém případě, šlo o nepříliš dobře zajištěnou dealerskou síť a zázemí pro zákazníky.
„Děkuji všem za emaily, za podporu na veřejných sítích a jakýkoli výraz uznání, který jste projevili. Od chvíle kdy společnost Erik Buell Racing ukončila svůj provoz, jsem obdržel nespočet projevů podpory. Momentálně já i mí blízcí prožíváme těžké chvíle a vaše podpora pro nás v těchto dnech hrozně znamená. A to jak pro mě tak pro tým EBR, který odvedl v posledních letech úžasnou a tvrdou práci. Byla to neuvěřitelná jízda, mám pocit, že šlo o nejdelší kvalifikační úsek v historii. A pak, když už jsme věděli, že jsme schopni dosáhnout rekordu, jsme to zahodily v poslední zatáčce.“ Jak uvádí Erik, je čas se tedy dostat zpět do sedla a dívat se dopředu.
EBR se prostřednictvím Erika dále vyjádřilo, že se snažili dělat příliš mnoho věcí a očekávali úspěch ve všem a to okamžitě. Finanční prostředky ubývaly, až došlo na nejhorší. To však nesnižuje úspěchy, neboť Erik pozvedl sportování amerických strojů na lepší úroveň. Jejich 1190RS, 1190 RX a 1190 SX se ukázali jako konkurenceschopné. Zatímco nová spolupráce s MotoCorp a jejich značkou Hero dovolila Erikovy nakouknout do velkosériové výroby. Motocykly jako Hero HX 250 R, Leap, SimplEcity, iON a mnoho dalších, které jsou ve fázi konceptu naučily Erika novým věcem a ponesou i jeho rukopis.
„Děkujeme všem za podporu, zůstaňte i dále naladěni. Nedokáži předpovídat budoucnost, ale věřím, že to nejlepší ještě přijde.“ uzavírá svoji zpověď Erik Buell.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.4.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Suverénním vítězem Bulega před Toprakem
- dnes - Sobotním vítězem Stefano Manzi, 19. Vostatek
- dnes - Vítězem v Cremoně Ponziani, 13. Ouředníčková
- dnes - Vítězem Superpole v Cremoně Nicolo Bulega
- včera - WSBK - Cremona: Zatím je nejrychlejším lídr šampionátu Bulega
- včera - Pole Position získal v Cremoně Caricasulo, 25. Vostatek
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem