Hero HX 250 R: indický supersport
- Publikovno: 6.2.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Indická společnost Hero Motorcorp se chystá na březnovém autosalonu v Ženevě představit svoji novinku mezi sportovními čtvrtlitry.
Nedávno jsme vám představili koncept dieselového skútru Hero RNT 150 TDi a nyní tu máme další novinku z indické dílny, tentokrát z kategorie maloobjemových kapotovaných sportovních motocyklů. Model Hero HX 250 R charakterizuje především sportovní vizáž, nízká hmotnost (139 kg) a sportovní podvozek, jenž je podle slov výrobce zárukou nezáludných jízdních vlastností. Dobrou ovladatelnost a stabilitu zaručí také sedmnáctipalcová kola. Srdcem stroje je v trubkovém rámu uložený kapalinou chlazený jednoválec o objemu 249 ccm s elektronickým vstřikováním paliva o výkonu 31 koní, jehož síla je převáděna na zadní kolo za asistence šestistupňové převodovky .
Brzdový systém je od společnosti Brembo, přičemž vpředu je jednoduchá kotoučová brzda o průměru 300 mm s dvoupístkovým třmenem, zadní kotouč o průměru 220 mm je osazen jednopístkovým brzdičem. Na přání je možno mít dokonce i systém ABS. Přední světlomet je osazen módními LED diodami. Cena čtvrtlitrového stroje nebyla zatím zveřejněna. Pokud se indická novinka bude prodávat na evropském trhu, mohl by to být zdatným konkurent Hondy CBR 250R, Kawasaki Ninja 300 či Yamahy R25.
Technické údaje
Motor: Kapalinou chlazený jednoválec, DOHC. Vrtání a zdvih: 81x48,5 mm, zdvihový objem 249 ccm. Největší výkon a točivý moment není znám, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, přední vidlice o průměru 37 mm, vzadu nastavitelná kyvná vidlice. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá o průměru 320 mm s dvoupístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 220 mm s jednopístkovým třmenem. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 139 kg, rozvor 1370 mm, objem palivové nádrže 12,9 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 6.2.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Juan Martinez: Pro Valentina Rossiho se vyrobilo sedm různých Ducati za dva roky
- dnes - Lorenzo Dalla Porta pojede s Ducati CIV
- včera - Aktuálně z MS-SSP 300
- včera - Lorenzo Baldassarri pojede 2025 MotoE
- 6.12. - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
Další z rubriky
- 6.12. - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 25.10. - Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
- 9.10. - KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT
- 7.10. - Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem
- 30.9. - Kawasaki Versys 1100 2025: se silnějším motorem