KTM RC8R 2011
- Publikovno: 13.11.2010
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Rakouská značka KTM představila svoji asi největší novinku pro příští sezónu. A hned na úvod je třeba říci, že pro rok 2011 se u RC8R nepočítá jen s kosmetickou úpravou.
Superbike KTM RC8R se dočkal své první významnější inovace. Tyto změny mají za cíl, aby se RC8R stala konkurenceschopnější proti své konkurenci a zároveň byla lákavější nabídkou pro nové zákazníky.
Ohledně motorové jednotky je zásadní změnou nová kliková hřídel a setrvačník – změna jejich parametrů a hmotnosti dává motoru hladší chod než u předchozího modelu, který byl kritizován právě za větší propady v průběhu výkonové křivky. Nové hlavy válců používají dvě svíčky na válec, a i tato zdánlivá maličkost tak přispívá ke zvýšení výkonu o pět koní. Nyní se výkonová špička zastavila na 175 koních a točivý moment dosahuje maxima 127 N.m. Podvozek je v podstatě stejný – trubkový rám z oceli, plně-nastavitelné přední odpružení WP a to samé platí i pro zadní kyvnou vidlici, disponující plným nastavením pro různé režimy jízdy na rozdílných tratích.
Koneckonců zaujmou i nové barevné variace pro rok 2011- bílá / oranžová, nebo černá / oranžová kombinace.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 13.11.2010
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl