BMW S 1000 RR 2019: lehčí a ostřejší
- Publikovno: 13.11.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Motocykl, který ovlivnil život nejednoho vyznavače okruhového ježdění se dočkal patřičných změn. Tyhle změny jsou však natolik zásadní, že klidně můžeme říct, že je to další generace S 1000 RR.
Novinka má kompletně přepracovanou ergonomii, je menší, štíhlejší a mnohem více obratnější. Je o 11 kilogramů lehčí, má zcela nový motor s variabilním časováním sacích ventilů BMW ShiftCam, má upravenou geometrii sání a lehčí koncovku výfuku. Řadový litrový čtyřválec je o 4 kilogramy lehčí a jeho výkon se posunul na hranici 207 koní při 13 500 otáčkách, maximální kroutící moment je 113 Nm při 11 000 otáčkách, je výkonnější v celém pásmu otáček. BMW dokonce tvrdí, že kroutící moment 100 Nm je k dispozici už od 5500 až do 14 500 otáček.
Ve standardní výbavě motocyklu je zatáčecí ABS komunikující se šestiosou řídící jednotkou, kontrolka wheelie, omezovač rychlosti v boxové uličce, nastavitelná motorová brzda, kontrola trakce DTC s nastavitelnou redukcí zdvihu předního kola a přednastavené čtyři jízdní režimy - Rain, Road, Race a Dynamic. Za příplatek si můžete pořídit balíček PRO, kde budete mít další tři jízdní režimy Race Pro 1, 2 a 3 a tempomat. Do standardní výbavy dostanete také obousměrné rychlořazení, u kterého můžete dokonce prohodit směry řazení.
Nový plně digitální displej s úhlopříčkou 6,5 palce nabízí několik režimů zobrazení. V Mnichově vyvinuli nový rám Flex Frame, který tu v případě S1000RR slouží jako namáhaný prvek, což pro vás neznamená nic jiného než to, že budete mnohem lépe vnímat chování motocyklu během jízdy.
Proměnou prošel také podvozek se semi-aktivními tlumiči DDC vpředu, vzadu je rovněž nový a lehčí monoshock, o kterém výrobce tvrdí, že díky němu bude odezva od zadního kola přesnější a čitelnější. Hmotnost motocyklu je 197 kilogramů v pohotovostním stavu. Zakoupit si můžete paket M Package, který obsahuje lehčí kola a s tím vám váha klesne ještě o dalších 3,5 kilogramu.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 13.11.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Test Superbike Aragon - 1. den
- dnes - Jonathan Rea po sezóně končí se závoděním
- dnes - Místo Bautisty oficiálně 2026 Iker Lecuona
- dnes - IRRC pokračovalo ve Schleizu, Červený je těsně před obhájením titulu
- dnes - MotoE: Novým lídrem Mattia Casadei
- včera - Posedmé v řadě vyhrál Marc Marquez závod Grand Prix
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika