Nejnovější články
- včera - 300 ZGH vyhrál favorizovaný Němec David Datzer
- 17.5. - V Cremoně skončily testy WomenWCR
- 17.5. - Musíme počkat na Ducati a... MM93
- 17.5. - Test Kymco CV3 550i ABS vs. AK 550i ABS Premium: dvě nebo tři kola?
- 16.5. - Test šampionátu WomenWCR - 1. den
- 16.5. - Mugello-MotoGP-Test: Alex Rins s nejlepším časem
Další z rubriky
- 17.5. - Musíme počkat na Ducati a... MM93
- 16.5. - Mugello-MotoGP-Test: Alex Rins s nejlepším časem
- 15.5. - Kde pojede Marc Marquez 2025?
- 14.5. - Dorna řeší vzniklé zmatky v Indii a v Kazachstánu
- 12.5. - Novým králem Le Mans je Jorge Martin, skvělý Marc Marquez dojel druhý!
- 11.5. - Vítězem Tissot Sprintu Martin, senzačně druhý dojel M. Marquez
Já jsem si myslel že Zarco spíš odmítl Yamahu loňský specifikace..
Reagovat →Ano, přesně tak! Tým Tech3 vždy dostával loňské tovární motocykly, tedy letos měl "nárok" na 2017, tu ale nechtěl a tak mu zbývala jediná šance, jezdit s 2016. Ovšem Poncharal chtěl pro něho stejnou výjimku, jako mají Crutchlow u HRC, nebo Petrucci u Ducati, tedy jezdit s aktuálními továrními motocykly. A to Yamaha Zarcovi neumožnila!
Reagovat →