Test Kymco CV3 550i ABS vs. AK 550i ABS Premium: dvě nebo tři kola?
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Oruga Unitrack: první elektrický monotrack
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Mash Scrambler 50: retro scrambler pro začátečníky
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
MOTO TEST CAMP Soběslav: 18.–19. května 2024
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Valentino Rossi už získal 4725 bodů
Valentino Rossi má za sebou 20 let závodění v Grand Prix, z toho 17 v v královské kubatuře. 37-letý evergreen je v královské kubatuře s velkým náskokem nejpilnějším sběratelem bodů v historii GP.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 1.1.2017
- Zařazeno v:
Valentino Rossi: Dal bych přednost Pedrosovi
2017 dostane Valentino Rossi v továrním týmu Yamahy opět hodně silného továrního kolegu: Mavericku Vinalese. K tomu dosavadnímu týmovému kolegovi Lorenzovi měl vztah hodně mrazivý.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 1.1.2017
- Zařazeno v:
Kravina roku 2016: Interní souboj v týmu Pramac-Ducati
Tým Pramac a továrna Ducati spolupracují v MS-MotoGP od roku 2005. V sezóně 2016 ale nefungovalo vše podle přání, interním soubojem Petrucciho proti Reddingovi vše vyvrcholilo.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 1.1.2017
- Zařazeno v:
Repsol-Honda: 22 let, 13 titulů MS, 151 vítězných závodů GP
22 let už trvá Sponsorship firmy Repsol u Hondy. Ještě žádné spojení v motocyklovém sportu nebylo tak úspěšné a tak dlouhodobé.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 30.12.2016
- Zařazeno v:
Marc Márquez: Kdo jsou jeho favorité na titul mistra světa MotoGP 2017
Po Valentinu Rossim se otázce největších favoritů pro MS-MotoGP 2017 vyjádřil i mistr světa Marc Marquez.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 27.12.2016
- Zařazeno v:
Valentino Rossi: Kdo budou jeho největší rivalové 2017?
Také na rok 2017 má Valentino Rossi jen jeden cíl: Získat svůj desátý titul mistra světa! Ovšem 37-letý tovární pilot z Movistar Yamaha dobře ví, že ho čekají v příštím roce v boji o titul hodně silní soupeři.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.12.2016
- Zařazeno v:
Nejrychlejší kola v závodech od roku 1949
Od samého začátku silničního mistrovství světa 1949 se během závodů Grand Prix evidují nejrychlejší kola v jednotlivých kubaturách.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 2.12.2016
- Zařazeno v:
Vítězné okruhy Valentina Rossiho
Při Grand Prix Velké Británie 2015 vyhrál Valentino Rossi poprvé na okruhu Silverstone. Tak si pomohl připsat Ital na své statistické konto další okruh, kde dokázal vyhrát.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 1.12.2016
- Zařazeno v:
MotoGP 2017: Všechny týmy a jezdci královské kubatury
Přestupový kolotoč MotoGP se v sezóně 2016 neustále točil, skoro každý týden se něco změnilo, nyní je ale «entry list» na sezónu 2017 opravdu oficiální.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.11.2016
- Zařazeno v: