Kymco DT X360: adventure crossover skútr
- Publikovno: 17.12.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Tchajwanské Kymco představilo svůj úplně první adventure crossover model DT X360. Je to maxiskútr pro ty, kteří nechtějí jezdit jen po silnicích, ale rádi by se občas vydali za dobrodružstvím po prašné cestě. Skútr je poháněný jednoválcem o zdvihovém objemu 320,6 kubíků.
Abychom byli úplně přesní, tak Kymco svůj model nazývá úplně prvním adventure crossover skútrem na světě. Pokud se na to podíváme z pohledu automobilového světa, kde se crossover říká vozům SUV, které se tváří jako terénní automobily, ale můžete se s nimi pustit tak po šotolinové cestě a ještě se modlit, aby vám nezapršelo a nebyly někde vyjeté koleje. Asi tak bychom mohli hovořit i o skútru DT X360, tváří se jako adventure, ale víc než lehký terén nedá a mimochodem, úplně první adventure skútr byla Honda X-ADV. Ta se nabízí jak v objemu 750 ccm, tak i v malém objemu 150 ccm.
Pojďme si ještě rozklíčovat název skútru DT X360, protože DT by mohlo mít něco společného s jejich stávajícím modelem Downtown a X v názvu značí adventure stroj, podobně jako u výše zmíněné Hondy. Musí se však nechat, že vzhled se designérům povedl moc dobře, ostré agresivní tvary doplňují LED světlomety pod nimiž je malý zobák, jehož jediným úkolem je chránit světlomety před odletujícími kamínky a blátem. Skútr má široká řídítka, aby se dobře vedl, nízký větrný štít a pohodlné sedlo, které je ve výšce 800 mm.
Jízdní pozice je plně uzpůsobena cestovním ambicím motocyklu. Za řídítky sedíte rovně, nohy máte pohodlně poskládány pod sebou. Skútr je vybavený plně barevnou přístrojovou deskou, která se dělí na tři části, vlevo je otáčkoměr, vpravo ukazatel rychlosti a uprostřed se vám může zobrazovat například navigace díky systému Noodoe. Vzled displeje si můžete přizpůsobit podle svých požadavků.
Skútr je poháněný kapalinou chlazeným jednoválcovým motorem o zdvihovém objemu 320,6 ccm s maximálním výkonem 21,2 kW při 7250 ot/min a kroutícím momentem 30 Nm při 5750 otáčkách. Kromě ABS je DT X360 vybaveno kontrolou trakce a také bezklíčovým ovládáním. Pod sedlem je velký úložný prostor, který bez problémů pojme dvě helmy. Celková provozní hmotnost je 194 kilogramů a do nádrže vám vejde 12,5 litrů. Novinka je obuta na 14palcovém hliníkovém kole vpředu, vzadu je 13palcové.
Zdroj: Kymco
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 17.12.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Mistry světa Side se stali Harry Payne a Kevin Rousseau
- včera - Jason O'Halloran nahradí Niccolò Canepu
- včera - V Barceloně místo Iannoneho pojede Pirro
- 9.11. - Už příští sobotu se koná Macau Motorcycle GP 2024
- 9.11. - Předběžný startovní rošt Moto3 na sezónu 2025
- 8.11. - Testy MotoGP v Barceloně
Další z rubriky
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky
- 22.10. - Honda Hornet CB1000: sršeň s motorem z Fireblade
- 16.10. - Triumph Speed Twin 900 2025: s novým podvozkem
- 14.10. - BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- 11.10. - Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem