Test pneu: Bridgestone Battlax T30

Do redakce nám přišli k otestování pneumatiky od Bridgestone. Battlaxy jsme tedy obuli a hodláme na nich najet pár tisíc kilometrů.

Toto obutí je vhodné pro všechny moderní naháče a sportovní cestovní motocykly. Naším strojem, který by měl prověřit sportovně cestovní pneumatiku Bridgestone Battlax Sport Touring T30, je polokapotovaná Test Hondy CB1300 SA, která má na zadním kole přebytek točivého momentu a dovede s leckterou pryží pěkně zacvičit. V dalším kole bychom rádi prověřily stejné obutí na dvouválcovém BMW R1000S.

Podle slov výrobce je pneumatika Battlax T30 novým synonymem uvolněné jízdy na delší tratě, která vám dovolí znovu objevit radost z jízdy. To ostatně umí každé nové obutí na jednostopém stroji. Pokud navíc přezujete z nestejnoměrně sjetých „gum“, připomíná pocit vyjetí na nových „bačkůrkách“ zážitek z jízdy s úplně novým motocyklem. I já se tedy od návštěvy pneuservisu zase kochám rychlou odezvou, dokonalou ovladatelností a přilnavostí v ostrých zatáčkách. Jednoznačně jsem si daleko více jist (původně byly nazuty Dunlopy) stopou i na mokrém povrchu.

Zajímavá je také vyváženost japonských pneumatik, které na mém japonském stroji fungují zatím na jedničku. Při jízdě vysokou cestovní rychlostí je na ně opravdové spolehnutí i na zvlněném povrchu silnice, velmi přesná je odezva při řízení a také brzdné manévry zvládá hlavně přední pneu o rozměru 110/70 daleko lépe, než její předchůdkyně.

V každém případě uvidíme, jak se bude Bridgestone Battlax T30 projevovat po najetí první tisícovky kilometrů a jak se bude cítit kolega na BMW.

Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3012Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3013Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3014Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3016Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3017Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3018Bridgestone Battlax T30 Bridgestone Battlax T3019



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama