Honda CBR500R, CB500F a CB500X 2022: s vylepšeným podvozkem
- Publikovno: 16.9.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Trojice oblíbených modelů CB500 vyrazí do sezóny 2022 s vylepšenými jízdními vlastnostmi díky upravenému podvozku, v modernizovaném vzhledu a s větší dynamikou. Stále platí, že si tyto modely mohou pořídit i majitelé řidičského oprávnění kategorie A2.
Dlouhodobě patří modely z řady CB500 k jedněm z oblíbených strojů mezi začínajícími jezdci. Do příští sezóny vyrazí s novým podvozkem, který zdědili od čtyřválcových modelů Honda CB650R a CBR650R. Do výbavy tak dostahnou novou 41mm inverzní vidlici Showa SFF-BP, která je hlavní změnou v přední části stroje, a která nabízí ještě lepší ovladatelnost a vyšší kvalitu jízdy. Další změnou jsou lehčí hliníková kola s paprsky ve tvaru písmene Y u CB500F a CBR500R, jež jsou nově opatřena dvěma brzdovými kotouči o průměru 296 mm spolupracujícími s radiálně umístěnými třmeny Nissin. Enduro verze CB500X se svými sourozenci sdílí nové brzdy i odpružení, navíc však přináší delší zdvih lehčího 19palcového předního kola.
Všechny tři stroje jsou vybaveny lehčím kyvným ramenem, které je tužší v rotaci, ale pružnější ve směru do stran, čímž zlepšuje ovladatelnost a chování v zatáčkách. Motor o zdvihovém objemu 500 ccm v srdci každého z těchto strojů stále disponuje maximálním výkonem 35 kW, což je horní hranice pro řidičské oprávnění A2. Pro rok 2022 však získal nová nastavení jednotky elektronického vstřikování paliva PGM-FI, která ještě více zlepšují dostupnost točivého momentu a celkový charakter tohoto agregátu.
Nahý model CB500F si budete moci pořídit v novém barevném provedení: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic a Pearl Dusk Yellow, zatímco sportovní verze CBR500R bude dostupná v nové barvě Mat Gunpowder Black Metallic v kombinaci s výraznou novou grafikou odkazující na její vztah k závodním tratím. Enduro verze CB500X bude pro rok 2022 dostupná ve dvou barevných provedeních: Mat Gunpowder Black Metallic a Pearl Organic Green. Všechny tři stroje budou navíc k dispozici v klasickém barevném provedení Grand Prix Red, které je pro značku Honda typické.
Zatímco díky svým kompaktním rozměrům a vstřícnému chování se trojice strojů vyznačuje snadnou ovladatelností a vhodností jak pro běžné ježdění, tak pro učení, tytéž atributy potěší také jezdce postupující ze 125, stejně jako zkušené jezdce, kteří hledají menší motocykl, nebo kteří se k ježdění vracejí a chtějí stroj, s nímž budou moci vyrazit na víkendovou vyjížďku bez ohledu na její cíl.
Honda CBR500R
Honda CB500F
Honda CB500X
Zdroj: Honda Motor
- Přidat komentář +
- Publikováno: 16.9.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - WSBK - Cremona: Zatím je nejrychlejším lídr šampionátu Bulega
- včera - Pole Position získal v Cremoně Caricasulo, 25. Vostatek
- včera - Mezi ženami Herrera, 16. Ouředníčková
- včera - Test CFMOTO 675 SR-R: pro okruhové začátečníky
- 1.5. - Lídry jsou Bulega, Manzi a Neila
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem