MV Agusta Brutale 800 2021: ve verzích Rosso, RR a RR SCS
- Publikovno: 15.2.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Ani atraktivním osmistovkovému modelu Brutale italského výrobce MV Agusta se nevyhla nutná úprava tříválcového motoru kvůli emisní normě Euro 5. Naštěstí pro všechny budoucí majitele je tu jedna dobrá zpráva, tahle úprava neměla žádný dopad na výkon 112 koní a ani na točivý moment 87 newtonmetru.
Zdá se to téměř neuvěřitelně, ale letos model Brutale oslaví již dvacet let na trhu. Za jejím jedinečným designem, který se s léty mění jen nepatrně, stojí legendární designér Massimo Tamburini. Přicházející model však pár zásadních změn již prodělal. Jednou z nich je nový přední LED světlomet s denním svícením a s funkcí přisvěcování do zatáček. Atraktivitě rozhodně přidal zcela nový výfukový systém, který se snížil na úroveň zadního kola a jeho trojice nad sebou umístěných koncovek působí dojmem, jako by právě z výfuku vyšlehl ohnivý plamen.
Jako jezdec zcela jistě oceníte 5,5 palcový barevný displej s integrovaným GPS a s možností připojení vašeho chytrého telefonu pomocí aplikace MV Ride. Kromě klasických funkcí jako je ovládání hovorů, zpráv, vaší oblíbené muziky, můžete na displeji používat i jednoduchou navigaci, která má funkci zaznamenávání vaší právě projížděné trasy. Zcela nová jsou také tlačítka na pravém řídítku. Jedním ovládáte tempomat, druhý slouží pro Launch control nebo omezovač rychlosti.
Srdcem motocyklu je tříválcový motor o zdvihovém objemu 798 ccm, který dokáže rozpohybovat stroj o suché váze 175 kilogramů až na maximální rychlost 245 km/h. Maximálního výkonu 140 koní dosahuje při 12 300 otáčkách. Nově se dostalo Brutale šestiosé inerciální jednotky e-Novia, která spolupracuje s náklonovou ABS Continental MK100, kontrolou trakce nebo s funkcí proti zvedání předního kola. Díky této jednotce se také zlepší odezva na plynovou rukojeť. Samozřejmostí je také obousměrné rychlořazení.
Zapracovalo se také na podvozku, optimalizovali přední tlumiče Marzocchi na citlivější projev, stejně tak si pohráli i se zadním tlumením Sachs, kterému se dostalo nového přepákování. O pohodlí se vám postará sedlo vyrobené z pěnového materiálu, mělo by být ještě komfortnější než u předchozího modelu a méně větru na vás bude foukat díky novému přednímu štítku.
Opět budete mít na výběr mezi základním modelem Brutale Rosso, které je oproti RR naladěno jen na 112 koní a 85 Nm, ale dá se ještě výkonově omezit a mohou si jej tak dopřát i majitelé řidičského oprávnění A2. Nad základním modelem stojí verze RR s výše uvedenými výkonnostními parametry a špičkou je verze Brutale RR SCS s automatickou spojkou Smart Clutch System s přítlačným talířem.
Brutale Rosso
Brutale RR
Brutale RR SCS
Zdroj: MV Agusta
- Přidat komentář +
- Publikováno: 15.2.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 11.10. - Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem
- 9.10. - KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT
- 7.10. - Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem
- 3.10. - Piaggio MP3 310: tříkolový skútr
- 30.9. - Kawasaki Versys 1100 2025: se silnějším motorem
- 27.9. - Ducati Multistrada V4, V4 S a Pikes Peak 2025: duální brzdový systém