Nejnovější články
Další z rubriky
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky
- 22.10. - Honda Hornet CB1000: sršeň s motorem z Fireblade
- 16.10. - Triumph Speed Twin 900 2025: s novým podvozkem
- 14.10. - BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- 11.10. - Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem
- 9.10. - KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT
Moc hezký stroj.
Reagovat →Nádherná klasika!
Reagovat →Vlastním tuto motorku ve speciálu v modré barvě.Zatim mám najeto 7000km, takže spíše pocity než nějaké neduhy.Začnu asi pohodlím,no sedačka je vcelku příjemná i pro spolujezdkyní, samozřejmě já 172cm a žena 167cm.Tim nemyslím že by se ale na ni nepokládali i 180cm.Řiditka jsou tak akorát takže sedím skoro vzpřímeně.Při zastavení mi stupačky nepřekáží a nenaráží na holeň.Víčko u nádrže není nějak oslnivé ale plastový vzhled klame je to kov, možná bych uvítal odklápěcí.Tlumiče jsou uzpůsobeny na normální jízdu v zatáčkách.... takže žádná střelba ale na to ani není tato motorka dělaná.Vždy mě pobaví když si někdo koupí choppera a pak řeší maximální rychlost a zatáčky.... místo pohodové jízdy.Tato motorka umí jet také svižně ale vzhledem k měkčímu odpružení není v zatáčkách tak jistá při vyšších rychlostech.Motor na rozdíl od předešlé 750 mi připadá že tahá od těch třech nahoru kde zároveň končí vibrace které jsou spíše do 3000.Takže je to motorka na které se řadí a nezajíždí jen jedna rychlost, což mi nevadí protože převodovka po zahřátí funguje dobře.Ten neutrál se hůře hledá ale jakmile se ohřeje převodovka trochu tak bez problémů.Jinak 65 koníků v této váze opravdu na normální jízdu i ve dvou stačí a předjetí auta problém není a třeba při 130km má motor dostatečnou rezervu jelikož má krouťák posunut do 5000.Do kopce táhne docela dobře... Přednost vidím v údržbě která je potřeba sice častěji ale přístup na seřízení ventilů je prostě perfekt, zároveň žádné napínáky atd.... prostě rozvod OHV a dva ventily na hlavu plus chlazeni obou válců hezký na stejno a zdarma vzduchem, pěkně na klasiku.Na druhou stranu,ti co potřebují ustavičně předjíždět a pravá sranda u nich začíná až od vyšších rychlostí...tak to není ta pravá motorka jelikož na tento druh motoru se nesmí moc zpěchat.Takže jediné mínus pro mne je výměna oleje po 5000km motor....a zbytek převod a kardan plus kontrola ventilů tak na 10000km.Ale to je práce u kafíčka bez toho aniž bych musel rozebírat půl motorky.Myslim že při správné údržbě a nepřekračování intervalů servisu není co řešit.Takže zbytečně podtáčet a vytáčet do červena motor a ježdění na poslední rychlost protože je to zažité plus se vykašlat na olej po 5000 protože tam ještě je....to je tak trochu neúcta k této značce a vůbec ke všem motorkám.Pokud to mám shrnout protože bych napsal i více tak asi by byli z této motorky zklamaní ti kteří chtějí motorku dokonalou tím že se nemusí o nic snažit a v podstatě upřednostňují spoustu asistence a režimů jízdy takže zažívají tak trochu nudnou sterilní čistou bezchybnou jízdu anebo naopak toho mají dost protože mají na tohle přece jenom auto a bude tohle to pravé.Jasně i tato motorka má povinné ABS a kontrolu trakce ale jinak je to klasika spíše pro motorkáře kteří si jízdu chtějí vychutnat ale také vlastní dovedností určovat jak tam ta rychlost padne tak jako kdysi na Jawě.Není to motorka která si hraje na retro a přitom má uhlazený japonský motor ale klasická guzzina která se vyrábí ve stejném duchu už století a v podstatě je stále stejná.Změna tu je akorát ve vstřikování,jen škoda z mého pohledu tak nějak v kastraci všech motorek eurem.
Reagovat →