Test Kymco CV3 550i ABS vs. AK 550i ABS Premium: dvě nebo tři kola?
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Oruga Unitrack: první elektrický monotrack
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Mash Scrambler 50: retro scrambler pro začátečníky
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
MOTO TEST CAMP Soběslav: 18.–19. května 2024
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Stačí jeden jediný pohled na tříkolového Nikena a vy máte najednou pocit, jako byste se ocitli na jiné planetě a vedle vás stálo kosmické vozidlo. Vozidlo patřící do světa science fiction a ne na naše silnice. Jak se to vlastně řídí? Jak funguje dvojité zavěšení předních kol? Je to vůbec ještě motorka? Pro koho je určená?
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.3.
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 10. díl
Ital Max Biaggi pokračuje ve své sérii vítězných závodů na svém oblíbeném okruhu, a vyhrává i historicky první závod kubatury MotoGP na brněnském okruhu.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 26.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 9. díl
Brněnský okruh se stává už tradiční součástí světového šampionátu silničních motocyklů Grand Prix, ale rozhodně to tak nemusí být navždy.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 8. díl
Druhá část novodobé historie Masarykova okruhu je z let 1991 až 1995, ovšem s jedním rokem neplánované pauzy - 1992 - kdy se u nás závod Grand Prix nejel, ovšem po roční pauze se v roce 1993 jely v Brně dokonce šampionáty dva.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 24.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 7. díl
V sedmé kapitole se podíváme na závody mistrovství světa v letech 1987 až 1990, kdy začíná nová historie motocyklových závodů na Masarykově okruhu, neboť jeho jevištěm je nový Automotodrom.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 23.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 6. díl
V šestém dílu našeho povídání o historii motocyklového závodění na Masarykově okruhu se podíváme na závody mistrovství Evropy a začneme rokem 1983. Poprvé pouze Evropa, ale po delší době i s půllitry.
- čtěte dále »
- 4 Přidejte komentář
- Publikováno: 22.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 5. díl
Pátá kapitola nás zavede do období, kdy se v Brně jezdí stále ještě závody o body do mistrovství světa, ale kdy jsme velmi rádi, když některý československý jezdec v nich vůbec dojede.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 21.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 4. díl
V dalším díle poohlédnutí za historii brněnských motocyklových závodů jsou zaznamenána léta 1971 až 1974, kdy se v Brně jezdí mistrovství světa stále ještě na starém okruhu, kdy už ale nezávodí František Šťastný a naopak svá nejlepší léta zde prožívá italský fenomén Giacomo Agostini, jezdící ke konci i na motocyklu Yamaha.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 20.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 3. díl
Od roku 1965 se koná nepřetržitě na brněnském Masarykově okruhu mistrovství světa. V této třetí části našeho seriálu se podíváme na roky 1965 – 1970, tedy první období, kdy se začalo jezdit o mistrovské body.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 19.7.2018
- Zařazeno v:
Historie Masarykova okruhu - 2. díl
Ve druhé části našeho historického ohlédnutí za motocyklovým závoděním na Masarykově okruhu v Brně se přeneseme do let 1958 až 1964 a tuto epochu můžeme také nazvat jako Éru Františka Šťastného.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 18.7.2018
- Zařazeno v: