KTM 890 Adventure R Rally 2024: pro odvážné dobrodruhy 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
4. CFMOTO motosraz v Rožnově: největší v Evropě 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
Aprilia RS 457: lehká a se špičkovou technikou 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
Test CFMOTO Gladiator X110: splněný dětský sen 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
KTM 450 Rally Replica 2024: limitovaná edice závodního motocyklu 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
BMW F 800 GS, F 900 GS a Adventure 2024: silnější motor 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
Test Honda XL750 Transalp: cestovatel tělem i duší 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
Test Harley-Davidson Breakout 117: stylový cruiser 
Breakout je zpět v nabídce Harley-Davidson, silnější, komfortnější, s větší palivovou nádrží a s dokonalým vzhledem, kterému dominuje přední kolo s 26 paprsky a zadní extra široká pneumatika. Na první pohled vypadá Breakout dost neohrabaně, ale po pár kilometrech zjistíte, že je to vlastně docela pohodlná motorka, na které vás bude ze všeho nejvíc bavit projíždění dlouhých táhlých zatáček.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.
- Zařazeno v:
Bol d'Or: Vyhrála Suzuki, YART v cíli čtvrtý, ale získal titul mistra světa
Yamaha měla dnes v Le Castellet hodně důvodů k radosti: YART v sestavě Marvin Fritz, Niccolo Canepa a Karel Hanika vyhrál mistrovství světa vytrvalců, Suzuki Endurance trumfovala v závodě.
- čtěte dále »
- 9 Přidejte komentář
- Publikováno: 17.9.
- Zařazeno v:
Bol d'Or: Honda out, YART míří za titulem
Tovární tým Hondy musel v polovině letošního ročníku Bol d’Or vzdát kvůli defektu motoru a tak se rozplynul jejich sen o zisku titulu EWC 2023. Na čele je Suzuki před Yamahou, která je nyní favoritem mistrovství světa Endurance.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 17.9.
- Zařazeno v:
Bol d’Or: Po 4 hodinách vede YART s Hanikou
Za hodně proměnlivých povětrnostních podmínek bylo přesně v 15 hodin odstartováno finále MS-Endurance na okruhu Circuit Paul Ricard, tedy 86. ročník Bol d’Or. První hodina přinesla na špici několik týmů, ale také první oběti.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 16.9.
- Zařazeno v:
Bol d’Or: Pole-Position pro BMW, 4. YART s Hanikou
Tým BMW Motorrad World Endurance si pro finále letošního šampionátu MS-Endurance (EWC) zajistil na okruhu Le Castellet nejlepší výchozí pozici, další startovní pozice získaly Yoshimura SERT Motul, F.C.C. TSR Honda, YART Yamaha a ERC Ducati.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 15.9.
- Zařazeno v:
Provizorní Pole-position při Bol d’Or získala Suzuki
V prvním kvalifikačním tréninku na 86. ročník Bol d’Or získal provizorní Pole-Position tým Yoshimura SERT Motul před lídrem šampionátu F.C.C. TSR Honda; dále se v Top-5 umístili BMW Motorrad World Endurance, YART Yamaha a ERC Endurance Ducati.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.9.
- Zařazeno v:
Showdown mezi YART a TSR
F.C.C. TSR Honda je před Bol d’Or vedoucím týmem MS-Endurance, YART Yamaha je těsně druhá a také BMW Motorrad World Endurance si může ještě dělat oprávněné šance na titul mistra světa 2023.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.9.
- Zařazeno v:
Změna výsledku Suzuka 8h
FIM změnila výsledky letošní vytrvalecké klasiky Suzuka 8h, neboť v cíli na druhém místě umístěný tým TOHO Racing Honda byl diskvalifikován, když použil větší nádrž, než je předepsáno v pravidlech. Stupně vítězů tak ale i nadále zůstávají pouze pro týmy Honda, na P4 se posunul tým Suzuki.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 8.8.
- Zařazeno v:
Suzuka 8h: YART opět s technickými problémy, vítězem Honda
Vítězem 44. ročníku kultovní vytrvalecké klasiky Suzuka 8h se stal tým HRC with Japan Post, tedy tovární tým Hondy. Také další týmy na stupních vítězů TOHO a SDG jely s motocykly Honda, byl to tedy totální trumf značky domácí značky, které okruh Suzuka Circuit také patří.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 6.8.
- Zařazeno v:
Suzuka 8h: Pole Position pro HRC Honda
Pouze těsně prohrál tým Yamaha Austria Racing Team boj o Pole-Position pro 44. ročník Osmihodinovky v Suzuce, vítězem se stal tovární tým Honda Racing Corporation.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 5.8.
- Zařazeno v:
- ← Novější články
- 1
- 2
- 3
- ...
- 19
- Starší články →