Moto Guzzi Eldorado 2015
- Publikovno: 8.1.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
„Kdyby římští bohové řídili motocykly, Dionýsos by zvolil Moto Guzzi Eldorado.“ To bylo závěrečné shrnutí renomovaného amerického časopisu Cycle Words, když testoval na konci 60-tých let legendární model Moto Guzzi.
Po čtyřiceti letech přichází nové Eldorado navazující na svého slavného předchůdce. Odkaz je zřejmý v mnoha detailech, chromové ráfky s drátěným výpletem, palivová nádrž s chromem na bocích, velké pohodlné sedlo, zadní blatník s výrazným světlem, široká zakřivená řidítka ve stylu „bullhorn“, výrazné držáky pro spolujezdce.
Celkově nižší stavba motocyklu je zajištěna díky novým 16-ti palcovým vyplétaným ráfkům obutým do výrazných pneumatik s vyšším profilem a bílými boky, 130/90 vpředu a 180/65 vzadu. Přední štíhlý blatník s čistou linií dává vyniknout širokému přednímu kolu, zatímco zadní poutá pozornost svou mohutností a hladkým tvarem, který doplňují zcela zapouzdřené zadní tlumiče, výrazné kulaté zadní světlo a klasické kulaté zadní blinkry.
Výrazným estetickým prvkem vpředu je čelní polyeliptické světlo s LED denními diodami (DRL), shodné s modely California Touring a Custom. Rovněž výrazná přístrojová deska kruhového tvaru je shodná s Californiemi, poskytuje všechny funkce a díky zasazení do chromového rámečku připomíná luxusní hodinky.
U Eldorada budete mít pocit, že sedíte „v motorce“ spíše než na ní, a to díky pohodlnému a širkému sedlu s výškou pouhých 724 mm od země, šírokým nízko zakřiveným řidítkům a objemné 21-litrové nádrži poskytující dojezd až 300 km. Součástí standardní výbavy je i tempomat.
Motor Eldorada, stejně jako u druhé novinky Audace, je technicky shodný s modely California se všemi jeho přednostmi, maximální točivý moment 120 N.m při 2.750 ot/min., pohon zadního kola kardanem, to vše ovládáno nejmodernějším elektronickým systémem včetně Ride-by-Wire se třemi volitelnými charakteristikami VELOCE (Sport) - TURISMO - PIOGGIA (Déšť). Dynamický charakter motocyklu udržuje pod kontrolou třístupňová kontrola trakce MGCT s citlivým projevem, který nijak neomezuje výkon a radost z jízdy.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 8.1.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - WSBK - Cremona: Zatím je nejrychlejším lídr šampionátu Bulega
- včera - Pole Position získal v Cremoně Caricasulo, 25. Vostatek
- včera - Mezi ženami Herrera, 16. Ouředníčková
- včera - Test CFMOTO 675 SR-R: pro okruhové začátečníky
- 1.5. - Lídry jsou Bulega, Manzi a Neila
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem