Harley-Davidson Softail Slim: štíhlý Američan
- Publikovno: 10.2.2012
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Odstrojený, štíhlý, šetřící chromem a s retro detaily - tak by se dal charakterizovat nový motocykl z amerického Milwaukee.
Odstrojte Harley-Davidson Softail pouze na jeho nezbytné díly a získáte verzi Slim. Od štíhlé zadní části po oříznutý blatník je toho na modelu Slim zkrátka méně; méně krytů, jedno sedlo, menší kola a pneumatiky a minimum chromu. Co zůstalo je pouze základní profil Softailu a ikonický styl Harley-Davidson, který připomíná klasické modely z padesátých let. pokud tedy sníte o takovémto motocyjklu, svůj sen si můžete za cenu od 18 996 eur splnit
Aby byla zadní část motocyklu jednoduchá a čistá, má na sobě Slim kombinaci světel brzdových, směrových a zadního světla. Výztuhy zadního blatníku jsou jednoduché a prosté, odhalující ocelové výkovky a upevňovací prvky. Tenký kožený pásek překrývá spáru nádrže. Hnací jednotka je s leštěnými kryty místo chromu a černé válce záměrně nevynikají. Přední blatník je oříznutý, aby odhalil větší část kola.
Řídítka Hollywood, typická svým širokým klenutím a křížovou konzolou, byla původně příslušenstvím předválečných modelů Harley-Davidson s vidlicí Springer. Název byl vymyšlený, majitelé v té době používali křížovou konzoli na upevnění světel a zavazadel a byli tak „hollywoodsky“ styloví kvůli přemrštěnému množství příslušenství. Pro model Slim byla vybrána řídítka v černé barvě s ladícím černým ručním ovládáním a mřížkovaným úchytem předního světla. Dalším dobovým stylingem je černá konzola nádrže (o objemu 18,9 litrů) „cat eye” s retro tachometrem, prostorné stupačky a oválný vzduchový filtr také v černé, dále černé ráfky kol a náboje kol. Sedlo je typicky pro verzi Slim v provedení pro jednoho.
Motor Twin Cam 103B je pevně uchycený v rámu a tvoří tak i pevné spojení mezi strojem a jezdcem. Podvozek Softailu sice kopíruje čisté linie hardtailů, ale využívá zadního odpružení vybaveného tlumiči upevněnými vodorovně a skrytě v kolejnicích rámu. Slim vyhovuje širokému spektru jezdců a nabízí snadné odpíchnutí od země díky 650 mm výšce sedla. Na tento motocykl lze také namontovat tzv. pull-back riser a posunout tak řídítka zpět o dva palce bez jakékoliv úpravy kabelů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 10.2.2012
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Testy WSBK - Jerez 1. den
- 15.9. - Test MotoGP v Misanu
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 15.9. - Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty
- 14.9. - Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa
- 14.9. - Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač
Další z rubriky
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje