Nejnovější články
- dnes - Úvod v Jerezu: Na čele bratři Marquezové, 7. Pedrosa
- dnes - Nová pravidla MotoGP od sezóny 2027
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
Další z rubriky
- dnes - Úvod v Jerezu: Na čele bratři Marquezové, 7. Pedrosa
- dnes - Nová pravidla MotoGP od sezóny 2027
- včera - Pre Jerez
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 19.4. - Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu
- 18.4. - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
Zajímavý že už má rád ducati. Dřív ji nemohl přijít na jméno, když ji jel druhým rokem v týmu svého otce.
Reagovat →nemůže přece říct, že je to křáp. potřebuje smlouvu na další rok
Reagovat →Ano, v druhým roce na Ducati nadával, ale bylo to hlavně způsobené tím, že mu z továrny posílali šrot smetený z ponku (viz. pověstný ohořelý rám atd...). Aspar si podle všeho umí zjednat trochu větší pořádek a dostává lepší matroš. Nicméně v prvním roce na Ducati jezdil velice dobře a byla to doteď jeho nejlepší sezóna.
Reagovat →To Majk1: Přesně tak. Navíc nyní je u Ducati Gigi Dall'Igna, General Manager Ducati Corse, a tam jsou nadstandardní vztahy, stejně jako byly u Aprilie, kdyý tam tento Ital působil.
Reagovat →