Napsal jsi to přesně. Co po internetu kolují spekulace, tak by grid vypadal nějak takto. Tovární Yamaha - Michael VDM a Toprak Razgatlioglu/Cameron Beaubier satelitní Yamaha - Sandro Cortese a Federico Caricasulo, Ten Kate - Loris Baz a Alex Lowes, Pucceti Kawasaki - Toprak Razgatlioglu/Leon Haslam a Hector Barbera / Tito Rabat, Tovární Kawasaki - Jonathan Rea a Leon Haslam/Tito Rabat, BMW - Sykes a Reiterberger, Moriwaki Honda bradla vážně zvažuje a Camier místo nemá jisté a výkonově taky zaostává, ale i Delbianco musí ještě vyzrát a jeho tým by měl pokračovat - ale se 2 motocykly, tady se nabízí Xavi Forés, který jezdí v BSB výborně. A co se Barni týče, tam by měl jezdit Rinaldi a pravděpodobně Pirro. Tým s Mercadem by měl rovněž pokračovat - ten letos jezdí výborně a Orelac nebo jak se jmenuje tým, kde jezdí Torres, by měl pokračovat rovněž. Tím pádem to dává 22-23 jezdců, pokud počítáme 2. motorku pro Ten Kate, Barni, Pucceti a možná Delbiancův tým. A největší spekulace - Bautista by šel k Hondě místo Camiera, kde by jezdil jako týmový kolega Bradla a u tovární ducati by byl Redding, který se do WSBK snaží dostat taky. Kdyby k tomu došlo, WSBK by HODNĚ získalo na atraktivitě.
Jinak jsem rád, že se zde nebojíte spekulací a máte ty, které jsou v nich nejreálnější. Nejvíc sledovaný mi budou Bautista, Beaubier, Lowes a Redding, tak uvidíme, kdo se nakonec bude radovat.
Těch 750K € je pro jezdce jako Daviese 3x víc, než si zaslouží. Sice chápu, že nevěděli, jak bude Bautista jezdit, ale za takový malý peníz, který tuto sezónu dostává, jim uteče k Hondě. Jen aby nedopadl jako Lorenzo v MotoGP.
Pokud by Bautista odešel k Hondě, pak by to byla ještě větší chyba jak současná ztráta jasného titulu. Honda jezdí na chvostu a Bautista má Ducati postavenou na míru. Honda má problém postavit konkurenční stroj, natož jej ladit na míru jezdci. Jinak jsem slyšel, že Camier uvažuje i konci kariéry. Zranění už bylo dost a čím dál hůř se hojí. Hondě by Bradl hodně pomohl, třeba ho uvidíme ještě letos.
Faktem je, že Leon Camier už má na svém kontě celkem (11 sezón ve WorldSBK) 215 startů (a jezdil i s bezkonkurenční Aprilií) a ani jednou nevyhrál!!! a získal pouhých 9 pódií, což je hodně málo!
Občas si píšu s italskými fandy SBK a sice se jim dá věřit 50 % toho co si mnohdy spíše vysní, jak je realitou, ale ti pořád dokola povídají o tom, že pan Grilinni se chce do kolotoče WSBK vrátit a pořád se Suzuki. Ta prý po Yamaze chce opustit továrně podporované stroje v americkém mistrovství a vrátit se do WSBK. Problém je v tom, že jako prvního jezdce mají Eliase a rádi by prý do WSBK nasadila i jezdce s BSB. Což se Grilinnimu nelíbí. Ten by chtěl Savadoriho. Ale jak říkám, info od nich může být jen jejich přání a nebo taky ne.
Pokud by se vrátila Suzuki, určitě s Bradley Rayem. Není tajemství, že je jejich "favorit" na sedlo potencionálního stroje ve WSBK. Což ale může i bránit v návratu Suzuki. Tovární tým nepostaví, jen bude výrazně podporovat privátní.A tam bude vždy snaha angažovat "své" jezdce.
Nepřihlášený Christian Středa 17.července 2019, 07:08
Davies by tak měl jezdit pořád a Bautista by měl být rád za bednu. Holt byl na začátku sezóny nahajpovaný a měl OP motorku, teď se však věci vrátily do normálu, nicméně je trochu škoda, že WORLDSBK a MotoGP mají jasného dominanta (Rea a Marquez)
Napsal jsi to přesně. Co po internetu kolují spekulace, tak by grid vypadal nějak takto. Tovární Yamaha - Michael VDM a Toprak Razgatlioglu/Cameron Beaubier satelitní Yamaha - Sandro Cortese a Federico Caricasulo, Ten Kate - Loris Baz a Alex Lowes, Pucceti Kawasaki - Toprak Razgatlioglu/Leon Haslam a Hector Barbera / Tito Rabat, Tovární Kawasaki - Jonathan Rea a Leon Haslam/Tito Rabat, BMW - Sykes a Reiterberger, Moriwaki Honda bradla vážně zvažuje a Camier místo nemá jisté a výkonově taky zaostává, ale i Delbianco musí ještě vyzrát a jeho tým by měl pokračovat - ale se 2 motocykly, tady se nabízí Xavi Forés, který jezdí v BSB výborně. A co se Barni týče, tam by měl jezdit Rinaldi a pravděpodobně Pirro. Tým s Mercadem by měl rovněž pokračovat - ten letos jezdí výborně a Orelac nebo jak se jmenuje tým, kde jezdí Torres, by měl pokračovat rovněž. Tím pádem to dává 22-23 jezdců, pokud počítáme 2. motorku pro Ten Kate, Barni, Pucceti a možná Delbiancův tým. A největší spekulace - Bautista by šel k Hondě místo Camiera, kde by jezdil jako týmový kolega Bradla a u tovární ducati by byl Redding, který se do WSBK snaží dostat taky. Kdyby k tomu došlo, WSBK by HODNĚ získalo na atraktivitě.
Reagovat →Jinak jsem rád, že se zde nebojíte spekulací a máte ty, které jsou v nich nejreálnější. Nejvíc sledovaný mi budou Bautista, Beaubier, Lowes a Redding, tak uvidíme, kdo se nakonec bude radovat.
Reagovat →Těch 750K € je pro jezdce jako Daviese 3x víc, než si zaslouží. Sice chápu, že nevěděli, jak bude Bautista jezdit, ale za takový malý peníz, který tuto sezónu dostává, jim uteče k Hondě. Jen aby nedopadl jako Lorenzo v MotoGP.
Reagovat →Pokud by Bautista odešel k Hondě, pak by to byla ještě větší chyba jak současná ztráta jasného titulu. Honda jezdí na chvostu a Bautista má Ducati postavenou na míru. Honda má problém postavit konkurenční stroj, natož jej ladit na míru jezdci. Jinak jsem slyšel, že Camier uvažuje i konci kariéry. Zranění už bylo dost a čím dál hůř se hojí. Hondě by Bradl hodně pomohl, třeba ho uvidíme ještě letos.
Reagovat →Faktem je, že Leon Camier už má na svém kontě celkem (11 sezón ve WorldSBK) 215 startů (a jezdil i s bezkonkurenční Aprilií) a ani jednou nevyhrál!!! a získal pouhých 9 pódií, což je hodně málo!
Reagovat →Občas si píšu s italskými fandy SBK a sice se jim dá věřit 50 % toho co si mnohdy spíše vysní, jak je realitou, ale ti pořád dokola povídají o tom, že pan Grilinni se chce do kolotoče WSBK vrátit a pořád se Suzuki. Ta prý po Yamaze chce opustit továrně podporované stroje v americkém mistrovství a vrátit se do WSBK. Problém je v tom, že jako prvního jezdce mají Eliase a rádi by prý do WSBK nasadila i jezdce s BSB. Což se Grilinnimu nelíbí. Ten by chtěl Savadoriho. Ale jak říkám, info od nich může být jen jejich přání a nebo taky ne.
Reagovat →Pokud by se vrátila Suzuki, určitě s Bradley Rayem. Není tajemství, že je jejich "favorit" na sedlo potencionálního stroje ve WSBK. Což ale může i bránit v návratu Suzuki. Tovární tým nepostaví, jen bude výrazně podporovat privátní.A tam bude vždy snaha angažovat "své" jezdce.
Reagovat →Davies ma hodne slusny penize u Ducati..v Lagune Seca byla na Daviese radost pohledet..
Reagovat →Davies by tak měl jezdit pořád a Bautista by měl být rád za bednu. Holt byl na začátku sezóny nahajpovaný a měl OP motorku, teď se však věci vrátily do normálu, nicméně je trochu škoda, že WORLDSBK a MotoGP mají jasného dominanta (Rea a Marquez)
Reagovat →