Komentáře k článku Jak se může změnit startovní rošt v WorldSBK? zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump»
- 27.3. - Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu?
- 24.3. - Vítězný závod pro mistra světa Bautistu
- 24.3. - Prvním dnešním vítězem Razgatlioglu
- 23.3. - Superbikové vítězství pro BMW
- 23.3. - Superpole vyhrál a Pole Position si vyjel Toprak před Bulegou a Iannonem
Napsal jsi to přesně. Co po internetu kolují spekulace, tak by grid vypadal nějak takto. Tovární Yamaha - Michael VDM a Toprak Razgatlioglu/Cameron Beaubier satelitní Yamaha - Sandro Cortese a Federico Caricasulo, Ten Kate - Loris Baz a Alex Lowes, Pucceti Kawasaki - Toprak Razgatlioglu/Leon Haslam a Hector Barbera / Tito Rabat, Tovární Kawasaki - Jonathan Rea a Leon Haslam/Tito Rabat, BMW - Sykes a Reiterberger, Moriwaki Honda bradla vážně zvažuje a Camier místo nemá jisté a výkonově taky zaostává, ale i Delbianco musí ještě vyzrát a jeho tým by měl pokračovat - ale se 2 motocykly, tady se nabízí Xavi Forés, který jezdí v BSB výborně. A co se Barni týče, tam by měl jezdit Rinaldi a pravděpodobně Pirro. Tým s Mercadem by měl rovněž pokračovat - ten letos jezdí výborně a Orelac nebo jak se jmenuje tým, kde jezdí Torres, by měl pokračovat rovněž. Tím pádem to dává 22-23 jezdců, pokud počítáme 2. motorku pro Ten Kate, Barni, Pucceti a možná Delbiancův tým. A největší spekulace - Bautista by šel k Hondě místo Camiera, kde by jezdil jako týmový kolega Bradla a u tovární ducati by byl Redding, který se do WSBK snaží dostat taky. Kdyby k tomu došlo, WSBK by HODNĚ získalo na atraktivitě.
Reagovat →Jinak jsem rád, že se zde nebojíte spekulací a máte ty, které jsou v nich nejreálnější. Nejvíc sledovaný mi budou Bautista, Beaubier, Lowes a Redding, tak uvidíme, kdo se nakonec bude radovat.
Reagovat →Těch 750K € je pro jezdce jako Daviese 3x víc, než si zaslouží. Sice chápu, že nevěděli, jak bude Bautista jezdit, ale za takový malý peníz, který tuto sezónu dostává, jim uteče k Hondě. Jen aby nedopadl jako Lorenzo v MotoGP.
Reagovat →Pokud by Bautista odešel k Hondě, pak by to byla ještě větší chyba jak současná ztráta jasného titulu. Honda jezdí na chvostu a Bautista má Ducati postavenou na míru. Honda má problém postavit konkurenční stroj, natož jej ladit na míru jezdci. Jinak jsem slyšel, že Camier uvažuje i konci kariéry. Zranění už bylo dost a čím dál hůř se hojí. Hondě by Bradl hodně pomohl, třeba ho uvidíme ještě letos.
Reagovat →Faktem je, že Leon Camier už má na svém kontě celkem (11 sezón ve WorldSBK) 215 startů (a jezdil i s bezkonkurenční Aprilií) a ani jednou nevyhrál!!! a získal pouhých 9 pódií, což je hodně málo!
Reagovat →Občas si píšu s italskými fandy SBK a sice se jim dá věřit 50 % toho co si mnohdy spíše vysní, jak je realitou, ale ti pořád dokola povídají o tom, že pan Grilinni se chce do kolotoče WSBK vrátit a pořád se Suzuki. Ta prý po Yamaze chce opustit továrně podporované stroje v americkém mistrovství a vrátit se do WSBK. Problém je v tom, že jako prvního jezdce mají Eliase a rádi by prý do WSBK nasadila i jezdce s BSB. Což se Grilinnimu nelíbí. Ten by chtěl Savadoriho. Ale jak říkám, info od nich může být jen jejich přání a nebo taky ne.
Reagovat →Pokud by se vrátila Suzuki, určitě s Bradley Rayem. Není tajemství, že je jejich "favorit" na sedlo potencionálního stroje ve WSBK. Což ale může i bránit v návratu Suzuki. Tovární tým nepostaví, jen bude výrazně podporovat privátní.A tam bude vždy snaha angažovat "své" jezdce.
Reagovat →Davies ma hodne slusny penize u Ducati..v Lagune Seca byla na Daviese radost pohledet..
Reagovat →Davies by tak měl jezdit pořád a Bautista by měl být rád za bednu. Holt byl na začátku sezóny nahajpovaný a měl OP motorku, teď se však věci vrátily do normálu, nicméně je trochu škoda, že WORLDSBK a MotoGP mají jasného dominanta (Rea a Marquez)
Reagovat →