Nejnovější články
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- 24.4. - Začalo letošní MS-Side
- 24.4. - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
Další z rubriky
- včera - Pre Jerez
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 19.4. - Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu
- 18.4. - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- 14.4. - Ódu na motocyklové závody vyhrál Viňales
- 14.4. - Wild card pro Pedrosu a Pola Espargara
Nejvyšší čas na nějaké body :) Hodně štěstí !
Reagovat →Na prelome rokov 10-11 zažíval veľmi úspešné obdobie. Potom sa to zvrtlo...
Reagovat →Taky v tuto dobu měl k dispozici výborné motocykly. V posledním roce 250-tek (2009) dokonce tovární Aprilii, v Moto2 (2010) potom v závěru sezónu po nezdařeném úvodu s italským RSV (šíleně těžký stroj) přešel na výborný britský stroj FTR a rovněž Ducati byla v začátcích jeho kariéry v MotoGP opravdu skvělá.
Reagovat →