Taky v tuto dobu měl k dispozici výborné motocykly. V posledním roce 250-tek (2009) dokonce tovární Aprilii, v Moto2 (2010) potom v závěru sezónu po nezdařeném úvodu s italským RSV (šíleně těžký stroj) přešel na výborný britský stroj FTR a rovněž Ducati byla v začátcích jeho kariéry v MotoGP opravdu skvělá.
Nejvyšší čas na nějaké body :) Hodně štěstí !
Reagovat →Na prelome rokov 10-11 zažíval veľmi úspešné obdobie. Potom sa to zvrtlo...
Reagovat →Taky v tuto dobu měl k dispozici výborné motocykly. V posledním roce 250-tek (2009) dokonce tovární Aprilii, v Moto2 (2010) potom v závěru sezónu po nezdařeném úvodu s italským RSV (šíleně těžký stroj) přešel na výborný britský stroj FTR a rovněž Ducati byla v začátcích jeho kariéry v MotoGP opravdu skvělá.
Reagovat →