Aprilia RS 660 Extrema: s karbonovým výfukem
- Publikovno: 9.11.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Aprilia představila speciální verzi svého nejprodávanějšího sportovního motocyklu RS 660. Verze Extrema je vybavena karbonovými komponentami a novým výfukovým systémem od SC Project. Se svojí pohotovostní hmotností 166 kilogramů a výkonem 100 koní se stává nejlehčím a nejsportovnějším modelem ve své třídě.
Supersportovní model Aprilia RS 660 patří mezi lehké a výkonné stroje, který má navíc ve své výbavě technické a elektronické prvky, které se používají spíše u modelů ve vyšších kategoriích. Svou oblibu si našel zejména u začínajících okruhových jezdců.
Aprilia jej vyšperkovala ještě více a představuje nejsportovnější verzi Extrema. Název vzdává hold modelu Aprilia 125 Extrema, vyráběný v letech 1992 až 1994, byl to jeden z nejvýkonnějších a nejrychlejších osminkových modelů na trhu. Model RS 660 Extrema se chlubí neuvěřitelnou pohotovostní hmotností 166 kg, čímž se stává nejatraktivnějším modelem ve své kategorii z pohledu poměru hmotnosti a výkonu. Ostatně ten je s hodnotou 100 koní nejvyšší ve své třídě. Je zárukou absolutní zábavy na silnici, ale hlavně na okruhu, kde nejvíce využijete její potenciál.
Do speciální standardní výbavy dostal lehčí homologovaný výfukový systém SC Project s karbonovou koncovkou na pravé straně a ne pod motorem jak býval. Ten se dodává včetně držáku koncovky z černého eloxovaného hliníku, který umožňuje odmontovat stupačky spolujezdce, což přispívá k ještě nižší váze. K celkovému snížení hmotnosti pomáhá také přední blatník a karbonový klín pod motorem.
Sportovní DNA motocyklu podtrhuje také kryt zadního sedla, který nahrazuje sedlo spolujezdce. Nemusíte se však obávat, že byste nemohli někoho svézt, pokud by si to přál, sedlo spolujezdce se totiž dodává s motocyklem, který je stále homologovaný pro jízdu ve dvou. Kromě standardní elektroniky modelu RS 660, která zahrnuje kontrolu trakce, náklonové ABS, motorovou brzdu, mapy motoru a wheelie control, má RS 660 Extrema ve výbavě také software, který umožní nastavit quickshifter na obrácené řazení. To znamená, že převodovku lze na silniční nebo závodní řazení přenastavit zcela nezávisle, bez výměny jakéhokoli komponentu, což je ideální pro okruhové dny. Nové speciální bílé a červené provedení je inspirováno sportem a přispívá k nezaměnitelnému vzhledu.
Zdroj: Aprilia
- Přidat komentář +
- Publikováno: 9.11.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl