Nejnovější články
- dnes - Dnešní hattrick Hondy, Slovák Svitko v Top-10!
- dnes - Test WorldSSP na okruhu Circuito Andalucia
- dnes - Ducati Panigale V4 S Tricolore: exkluzivní sběratelská edice
- včera - Toprak je zraněn - BMW vydalo embargo na informace
- včera - Lídr Sanders vyhrál 7. etapu
- 11.1. - Vítězi «100km dei Campioni» se stali Moreira a Chareyere
Další z rubriky
- včera - Toprak je zraněn - BMW vydalo embargo na informace
- 21.12.2024 - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
- 17.12.2024 - Mostecký autodrom je po deseti letech na prodej. Zájemci jsou i ze zahraničí
- 27.11.2024 - Test Jerez: Dvě Bimoty před Yamahou, Kawasaki a Ducati
- 27.11.2024 - Testy WSBK a WSSP v Jerezu: 2. den průběžně
- 26.11.2024 - Testy WSBK a WSSP v Jerezu
Více o SBK
- 10.1. - Petronas MIE Racing Honda 2025: Mackenzie, Zaidi, Toba a Azman
- 23.12.2024 - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 21.12.2024 - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
- 17.12.2024 - Mostecký autodrom je po deseti letech na prodej. Zájemci jsou i ze zahraničí
bude chodit do skoly.
Reagovat →Pojede jinde
Reagovat →No ještě se vše může otočit....letos o překvapení není nouze. Kawasaki se konečně rozpoutala.....tovární tým + satelit Puccetti + Pedercini jako klientský tým a co pátý stroj....nevěřím, že Orelac nebude ještě kontaktován. Kawasaki nutně potřebuje zvýšit kredit....
Reagovat →Parta neschopných joudů bohužel, to šlo vidět i na práci v boxech nebo když jste si vzali nějakého mechanika bokem…. Zlatý Guandalini.
Reagovat →Jinak to že jsou ve vedení “legendy” jako Nacho a spol ten tým pohřbilo úplně, každý z nás by udělal lepší práci
Reagovat →Třída SSP je fraška. Dokud se nenastaví spravedlivě pravidla, tak nebudou mít proti Ducati V2 Panigale ostatní výrobci šanci. Pro příklad produkční verze: Kawasaki 4 válec, objem 636, hmotnost 198 kilo a výkon 129 koní. Ducati Panigale V2 dvouválec, objem 955, hmotnost 176 kilo a výkon 155 koní. MV Augusta F3 RC 3 válce, objem 798, hmotnost 165 kilo, výkon 147 koní. Yamaha YZF R6 4 válec, objem 599, hmotnost 190 kilo, výkon 119 koní. Triumph Street Triple RS 765 tříválec, objem 765, hmotnost 189 kilo, výkon 120 koní. Honda CBR600RR 4 válec, objem 599, hmotnost 186 kilo, výkon 118 koní. Vím že civilní a závodní verze jsou úplně něco jiného, každopádně kočky a psy spolu závodit nemůžou.
Reagovat →Já myslím že i tak je Konig bojovník.
Reagovat →Manager Olivera prý přemlouvá Jakuba Smrže s jeho Accolade na WSBK......že to tatínek zaplatí. Snad je to jen drb, či fáma....
Reagovat →Pod Nachem jde ten tým krásně do kopru
Reagovat →König bude vysvobozen, tento tým je jen parodie. Když jsme se k nim byli v Mostě podívat, mechanici raději hráli Fifu na noteboocích a ještě nás okřikikovali, ať je nestalkujeme xD
Reagovat →Karle, ale když šlo o De Rosu tak šroubovali až se z nich lilo....
Reagovat →Romane, vy to vite nejlip, zde je elita znalcu veskereho zavodeni, ale zklamu te - tatinek nic neplati.
Reagovat →Petr König však jsem hned psal, že je to velká fáma. Každopádně mít Vaše možnosti synovi bych přispěl 😉
Reagovat →Já bych za slušnou sumu prodal informace přímo od Nacha, ale zahraniční weby mi moc nevěří. Většina bude furt řešit Loniga než aby uvěřia že Nacho a spol jsou jen oslí
Reagovat →Romane nevim o jakych moznostech pises, ale asi o me jako spousta odborniku vis vic, nez ja sam ….
Reagovat →