Nejnovější články
- včera - Kteří testovací piloti testují Bimota KB998?
- 24.1. - Harley-Davidson: dvanáct novinek pro rok 2025
- 24.1. - Konec Kove v MS-SSP 300
- 23.1. - Za deště v Jerezu kraloval Jonathan Rea
- 23.1. - Perné měsíce před MotoGP. Úpravy v Brně si žádají i příznivé počasí, říká ředitel okruhu
- 23.1. - Most: Přípravy na novou sezónu v plném proudu
Další z rubriky
- včera - Kteří testovací piloti testují Bimota KB998?
- 23.1. - Za deště v Jerezu kraloval Jonathan Rea
- 23.1. - Most: Přípravy na novou sezónu v plném proudu
- 22.1. - V Jerezu na testech nejrychlejším Bulega před Iannonem a Reddingem
- 22.1. - Jedna věc je již jistá: zastávka v boxech v Austrálii je povinná
- 22.1. - Testy WSBK v Jerezu - 1. den průběžně
bude chodit do skoly.
Reagovat →Pojede jinde
Reagovat →No ještě se vše může otočit....letos o překvapení není nouze. Kawasaki se konečně rozpoutala.....tovární tým + satelit Puccetti + Pedercini jako klientský tým a co pátý stroj....nevěřím, že Orelac nebude ještě kontaktován. Kawasaki nutně potřebuje zvýšit kredit....
Reagovat →Parta neschopných joudů bohužel, to šlo vidět i na práci v boxech nebo když jste si vzali nějakého mechanika bokem…. Zlatý Guandalini.
Reagovat →Jinak to že jsou ve vedení “legendy” jako Nacho a spol ten tým pohřbilo úplně, každý z nás by udělal lepší práci
Reagovat →Třída SSP je fraška. Dokud se nenastaví spravedlivě pravidla, tak nebudou mít proti Ducati V2 Panigale ostatní výrobci šanci. Pro příklad produkční verze: Kawasaki 4 válec, objem 636, hmotnost 198 kilo a výkon 129 koní. Ducati Panigale V2 dvouválec, objem 955, hmotnost 176 kilo a výkon 155 koní. MV Augusta F3 RC 3 válce, objem 798, hmotnost 165 kilo, výkon 147 koní. Yamaha YZF R6 4 válec, objem 599, hmotnost 190 kilo, výkon 119 koní. Triumph Street Triple RS 765 tříválec, objem 765, hmotnost 189 kilo, výkon 120 koní. Honda CBR600RR 4 válec, objem 599, hmotnost 186 kilo, výkon 118 koní. Vím že civilní a závodní verze jsou úplně něco jiného, každopádně kočky a psy spolu závodit nemůžou.
Reagovat →Já myslím že i tak je Konig bojovník.
Reagovat →Manager Olivera prý přemlouvá Jakuba Smrže s jeho Accolade na WSBK......že to tatínek zaplatí. Snad je to jen drb, či fáma....
Reagovat →Pod Nachem jde ten tým krásně do kopru
Reagovat →König bude vysvobozen, tento tým je jen parodie. Když jsme se k nim byli v Mostě podívat, mechanici raději hráli Fifu na noteboocích a ještě nás okřikikovali, ať je nestalkujeme xD
Reagovat →Karle, ale když šlo o De Rosu tak šroubovali až se z nich lilo....
Reagovat →Romane, vy to vite nejlip, zde je elita znalcu veskereho zavodeni, ale zklamu te - tatinek nic neplati.
Reagovat →Petr König však jsem hned psal, že je to velká fáma. Každopádně mít Vaše možnosti synovi bych přispěl 😉
Reagovat →Já bych za slušnou sumu prodal informace přímo od Nacha, ale zahraniční weby mi moc nevěří. Většina bude furt řešit Loniga než aby uvěřia že Nacho a spol jsou jen oslí
Reagovat →Romane nevim o jakych moznostech pises, ale asi o me jako spousta odborniku vis vic, nez ja sam ….
Reagovat →