No ještě se vše může otočit....letos o překvapení není nouze. Kawasaki se konečně rozpoutala.....tovární tým + satelit Puccetti + Pedercini jako klientský tým a co pátý stroj....nevěřím, že Orelac nebude ještě kontaktován. Kawasaki nutně potřebuje zvýšit kredit....
Třída SSP je fraška. Dokud se nenastaví spravedlivě pravidla, tak nebudou mít proti Ducati V2 Panigale ostatní výrobci šanci.
Pro příklad produkční verze:
Kawasaki 4 válec, objem 636, hmotnost 198 kilo a výkon 129 koní.
Ducati Panigale V2 dvouválec, objem 955, hmotnost 176 kilo a výkon 155 koní.
MV Augusta F3 RC 3 válce, objem 798, hmotnost 165 kilo, výkon 147 koní.
Yamaha YZF R6 4 válec, objem 599, hmotnost 190 kilo, výkon 119 koní.
Triumph Street Triple RS 765 tříválec, objem 765, hmotnost 189 kilo, výkon 120 koní.
Honda CBR600RR 4 válec, objem 599, hmotnost 186 kilo, výkon 118 koní.
Vím že civilní a závodní verze jsou úplně něco jiného, každopádně kočky a psy spolu závodit nemůžou.
König bude vysvobozen, tento tým je jen parodie. Když jsme se k nim byli v Mostě podívat, mechanici raději hráli Fifu na noteboocích a ještě nás okřikikovali, ať je nestalkujeme xD
Nepřihlášený Ten co ví Neděle 29.října 2023, 10:23
Já bych za slušnou sumu prodal informace přímo od Nacha, ale zahraniční weby mi moc nevěří. Většina bude furt řešit Loniga než aby uvěřia že Nacho a spol jsou jen oslí
bude chodit do skoly.
Reagovat →Pojede jinde
Reagovat →No ještě se vše může otočit....letos o překvapení není nouze. Kawasaki se konečně rozpoutala.....tovární tým + satelit Puccetti + Pedercini jako klientský tým a co pátý stroj....nevěřím, že Orelac nebude ještě kontaktován. Kawasaki nutně potřebuje zvýšit kredit....
Reagovat →Parta neschopných joudů bohužel, to šlo vidět i na práci v boxech nebo když jste si vzali nějakého mechanika bokem…. Zlatý Guandalini.
Reagovat →Jinak to že jsou ve vedení “legendy” jako Nacho a spol ten tým pohřbilo úplně, každý z nás by udělal lepší práci
Reagovat →Třída SSP je fraška. Dokud se nenastaví spravedlivě pravidla, tak nebudou mít proti Ducati V2 Panigale ostatní výrobci šanci. Pro příklad produkční verze: Kawasaki 4 válec, objem 636, hmotnost 198 kilo a výkon 129 koní. Ducati Panigale V2 dvouválec, objem 955, hmotnost 176 kilo a výkon 155 koní. MV Augusta F3 RC 3 válce, objem 798, hmotnost 165 kilo, výkon 147 koní. Yamaha YZF R6 4 válec, objem 599, hmotnost 190 kilo, výkon 119 koní. Triumph Street Triple RS 765 tříválec, objem 765, hmotnost 189 kilo, výkon 120 koní. Honda CBR600RR 4 válec, objem 599, hmotnost 186 kilo, výkon 118 koní. Vím že civilní a závodní verze jsou úplně něco jiného, každopádně kočky a psy spolu závodit nemůžou.
Reagovat →Já myslím že i tak je Konig bojovník.
Reagovat →Manager Olivera prý přemlouvá Jakuba Smrže s jeho Accolade na WSBK......že to tatínek zaplatí. Snad je to jen drb, či fáma....
Reagovat →Pod Nachem jde ten tým krásně do kopru
Reagovat →König bude vysvobozen, tento tým je jen parodie. Když jsme se k nim byli v Mostě podívat, mechanici raději hráli Fifu na noteboocích a ještě nás okřikikovali, ať je nestalkujeme xD
Reagovat →Karle, ale když šlo o De Rosu tak šroubovali až se z nich lilo....
Reagovat →Romane, vy to vite nejlip, zde je elita znalcu veskereho zavodeni, ale zklamu te - tatinek nic neplati.
Reagovat →Petr König však jsem hned psal, že je to velká fáma. Každopádně mít Vaše možnosti synovi bych přispěl 😉
Reagovat →Já bych za slušnou sumu prodal informace přímo od Nacha, ale zahraniční weby mi moc nevěří. Většina bude furt řešit Loniga než aby uvěřia že Nacho a spol jsou jen oslí
Reagovat →Romane nevim o jakych moznostech pises, ale asi o me jako spousta odborniku vis vic, nez ja sam ….
Reagovat →