Pedercini zřejmě získal možnost dalšího stroje, údajně nabízí za poměrně příznivý budget....původně se uvažovalo o druhém stroji u Puccettiho....no uvidíme. B-max jedná o podporu u BMW na celou sezónu. To vím přímo od zdroje z Itálie, ale zatím nic....
Motorek je volných dost. Záleží jen na tom, jak se okotí sponzor a co manažer Konigovi domluví. Sou k mání letošní modely Ducati a určitě je k mání Kawasaki. A můžou mu i vytvořit novej tým jen pro něj,když je to takovej supertalent jak už 2 roky ukazují na Nova Sport.
Unavix, přesně tak, k dispozici je i Ducati s podporou, to jest prý cca 1,2 milionu EUR, Kawasaki lacinější, BMW také dá podporu, jen mít ty peníze....ale ne jen na tu motorku, ale ještě k tomu za to ostatní s tím..
Pedercini zřejmě získal možnost dalšího stroje, údajně nabízí za poměrně příznivý budget....původně se uvažovalo o druhém stroji u Puccettiho....no uvidíme. B-max jedná o podporu u BMW na celou sezónu. To vím přímo od zdroje z Itálie, ale zatím nic....
Reagovat →No jo výraz "celá sezóna": Teď už je to vlastně jedno, pouze 12 závodů; 11 v Evropě = minus Phillip Island.
Reagovat →A nemůže zůstat v Olrelacu na té druhé SSP Ducati??
Reagovat →Motorek je volných dost. Záleží jen na tom, jak se okotí sponzor a co manažer Konigovi domluví. Sou k mání letošní modely Ducati a určitě je k mání Kawasaki. A můžou mu i vytvořit novej tým jen pro něj,když je to takovej supertalent jak už 2 roky ukazují na Nova Sport.
Reagovat →Unavix, přesně tak, k dispozici je i Ducati s podporou, to jest prý cca 1,2 milionu EUR, Kawasaki lacinější, BMW také dá podporu, jen mít ty peníze....ale ne jen na tu motorku, ale ještě k tomu za to ostatní s tím..
Reagovat →Vy to neumite ani prelozit :D
Reagovat →