Loncin GP 300: čínský sportovní motocykl
- Publikovno: 8.4.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Čínská značka Loncin není u nás nijak známá, ale přesto ve své domovině prodává miliony motocyklů a to i docela designově povedených. Možná by se nemuseli bát vyjít s nimi i na jiné trhy, ostatně s novinkou Loncin GP300 by u mladých začínajících jezdců mohli obstát.
Tahle čínská sportovní motorka GP300 je poháněná kapalinou chlazeným jednoválcem o zdvihovém objemu 292,4 ccm a na zadní sedmnáctipalcové kolo je řetězem přenášen výkon 29 koní při 8500 1/min. Maximální kroutící moment je 25 Nm při 7000 1/min. S těmito údaji by klidně mohl konkurovat třeba BMW G 310 R nebo japonské Hondě CBR 300R.
Motor je usazen do trubkového rámu a je spojen se šestistupňovou převodovkou. Velmi dobře vypadá i celkový design motocyklu, příjemně tvarovaná kapotáž má místy ostré hrany, aby podtrhla sportovní zaměření stroje. Suchá hmotnost GP300 je 153 kilogramů, což je srovnatelná hodnota s konkurencí, sedlo je ve výšce 780 mm a do nádrže se vám vejde 16 litrů paliva.
O tlumení nerovností se vám postará USD vidlice a vzadu je kyvka, která vypadá jakoby byla vyrobena ze slitiny hliníku, ale je to poctivá ocel a nutno dodat, že i tak je líbivá. Do výbavy ještě výrobce přidává LED světlomety, včetně směrovek a LCD displej. Myslím, že nemusíte mít obavy o kvalitu jak zpracování, tak samotného motocyklu, protože firma Loncin kdysi bývala dodavatelem motorů firmě BMW Motorrad.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 8.4.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
- 8.3. - Indian FTR 2024: v nových barvách