Triumph Street Triple 765 RS 2020: ostřejší a živelnější
- Publikovno: 8.10.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Jeden z nejrychlejších naháčů, Triumph Street Triple RS se dočkal několika vylepšení a to nejen designových, ale i mechanických, zejména u jeho motoru. Však se také není čemu divit, vždyť s jejich agregátem jezdí celá třída Moto2 v MotoGP a kde jinde mohli nasbírat takové množství zkušeností najednou, než tady?
Nečekejte žádnou revoluci, Street Triple RS se nijak zásadně lišit od přelomového modelu z roku 2017 nebude. A tak stále bude mít motor o zdvihovém objemu 765 ccm, ale s pozměněnými parametry. Celkový vzhled motocyklu je však mnohem ostřejší, zejména díky jeho „zamračeným“ novým světlům s LED pásky denních světel, které lemují světlomety po jeho horní části. Ten pohled je tedy pěkně nazlobený, to se musí nechat. K dostání bude motocykl ve dvou barevných provedeních stříbrno-červený a matně černý se žlutými a stříbrnými doplňky.
Barevný TFT displej zůstal beze změny, ovšem dostalo se mu nové grafiky druhé generace. Můžete si vybrat mezi čtyřmi barvami a čtyřmi různými styly zobrazování. Je vybaven systémem MyTriump, který vám pomocí Bluetooth modulu umožní propojit váš motocyklem s kamerou, navigací a také pomocí jej budete moci ovládat váš telefon nebo si pouštět oblíbenou muziku.
Pojďme se však vrátit k pohonné jednotce. Co je na ní vlastně nového, když má stále stejný výkon 123 koní při 11 750 1/min? Nenechte se však oklamat těmito čísly. Nový model totiž bude mít poněkud odlišný točivý moment a to 79 Nm místo původních 77 Nm, ovšem co už stojí za povšimnutí je jeho maximum, které dosáhne v 9350 1/min oproti původním 10 800 1/min. Výrobce uvádí, že razantně posílil ve středním pásmu otáček a to o 9% a to už stojí za zmínku, vzhledem k tomu, že tento motor již splňuje přísné emisní normy Euro5.
Dosáhli toho několika většími změnami v motoru, novou spojkou, tlumičem s dvojicí katalyzátorů, novou výfukovou vačkou a také kompletně přepracovali sání. Převodovka byla rovněž poupravena a nyní nabízí kratší první a druhý rychlostní stupeň. Zapracovalo se také na elektronické výbavě motocyklu. Na výběr tak budete mít z pěti jízdních režimů (původně byly čtyři) a to Road, Sport, Track, Rain, který snižuje výkon na 100 koní a volitelný režim Rider. Samozřejmostí je také ABS a kontrola trakce. Co by se vám mohlo líbit je obousměrné rychlořazení, které nyní budou dávat jako standardní výbavu motocyklu.
Podvozek nijak zásadní změnou neprošel. Vpředu je plně nastavitelná 41 mm vidlice Showa BPF, vzadu je tlumič Öhlins STX40. O bezpečné zastavení se vám postarají brzdiče Brembo s třmeny M50. Street Triple RS je obut na sportovních pneumatikách Pirelli Diablo Supercorsa SP v3. Suchá hmotnost motocyklu je 166 kilogramů, což je o téměř 2 kilogramy méně, než měl předchozí model.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 8.10.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl