Reklama

Moto Guzzi V7 2021: s novým motorem

Italská stáj Moto Guzzi přijíždí na trh se zcela novou generací modelu V7, která bude poháněna zcela novým motorem o zdvihovém objemu 850 ccm s výkonem 65 koní. Novinka tak bude rychlejší, pohodlnější a s lepší výbavou, ale stále to bude ten charakterní jedinečný stroj, jakým V7 je již po více než padesát let.

Novinka s typickým orlem ve znaku, prošla zásadními změnami, že tu opravdu můžeme hovořit o zcela nové generaci modelu V7, která se bude nabízet ve dvou verzích, základní Stone v minimalistickém designu a verze Special s klasickými a elegantními tvary.

1 2021 Moto Guzzi V7 Special (1)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (9)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (2)

Nově představená Moto Guzzi V7 přichází s motorem, který vychází z pohonné jednotky modelu Moto Guzzi V85 TT. Nový motor má o 25 % vyšší maximální výkon, přičemž oproti předchozí generaci s výkonem 52 koní v 6200 otáčkách nyní nabízí 65 koní při 6800 otáčkách. Nejvyšší točivý moment rovněž výrazně narostl ze 60 Nm ve 4250 otáčkách na vynikající hodnotu 73 Nm v 5000 otáčkách, přičemž více než 80 % točivého momentu je k dispozici už ve 3000 otáčkách.

V porovnání s předchozí generací V7 má novinka z Mandella celkově vyšší úroveň výbavy a na první pohled vidíte změnu vzhledu, do které se promítají také větší rozměry motoru a velkoryse dimenzované výfukové svody s novým uspořádáním. Zezadu pak vynikne větší kloubový hřídel sekundárního převodu a širší zadní kolo, stejně jako pár robustnějších tlumičů Kayaba. Stylové boční panely spolu s kratším zadním blatníkem a výfukovým systémem dávají novince odlišný a atraktivnější vzhled.

1 2021 Moto Guzzi V7 Special (4)1 2021 Moto Guzzi V7 Special (5)

Změny zahrnují také mnoho nových prvků pro zlepšení stability a komfortu, přičemž pověstná ovladatelnost zůstává zachována. Rám byl zpevněn v oblasti hlavy řízení pomocí ocelových výztuh, zatímco dva nové zadní tlumiče mají vyšší zdvihy odpružení a nové pohodlnější dvoustupňové sedlo.

Model V7 bude v nabídce také ve verzi se sníženým výkonem, který vyhovuje skupině řidičského oprávnění A2 a je ideální pro nové Guzzisty. V základní výbavě je rovněž nastavitelná kontrola trakce MGCT, kterou lze zcela vypnout).

1 2021 Moto Guzzi V7 Special (6)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (11)

Verze V7 Stone má nové osvětlení kompletně osazené LED včetně předního světlometu s funkcí denního svícení ve tvaru orla známého z loga Moto Guzzi a nový přístrojový panel. Ten tvoří jediný kulatý budík osazený displejem, který ladí s minimalistickým vzhledem motocyklu. Hliníkové ráfky ve sportovním designu, které má ve výbavě model Stone, jsou rovněž nové; zadní ráfek přitom obouvá širší pneumatiku 150/70. V7 Stone je v nabídce ve třech matných barevných provedeních: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio a Arancione Rame.

1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (1)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (2)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (3)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (4)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (5)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (6)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (7)1 2021 Moto Guzzi V7 Stone (8)

V7 Special zůstává u elegantního analogového přístrojového panelu se dvěma budíky (tachometr a otáčkoměr) a ultra-klasických ráfků s drátovým výpletem. Barevné varianty verze V7 Special, která má blíž ke klasickému a elegantnímu duchu původního modelu, jsou Blu Formale a Grigio Casual. V České republice nové modely Moto Guzzi V7 očekáváme koncem února příštího roku, ceny nebyly prozatím stanoveny.

1 2021 Moto Guzzi V7 Special (2)1 2021 Moto Guzzi V7 Special (3)1 2021 Moto Guzzi V7 Special (7)1 2021 Moto Guzzi V7 Special (8)1 2021 Moto Guzzi V7 Special (9)

Zdroj: Piaggio Group



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama