Moto Guzzi V7 2021: s novým motorem
- Publikovno: 15.12.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italská stáj Moto Guzzi přijíždí na trh se zcela novou generací modelu V7, která bude poháněna zcela novým motorem o zdvihovém objemu 850 ccm s výkonem 65 koní. Novinka tak bude rychlejší, pohodlnější a s lepší výbavou, ale stále to bude ten charakterní jedinečný stroj, jakým V7 je již po více než padesát let.
Novinka s typickým orlem ve znaku, prošla zásadními změnami, že tu opravdu můžeme hovořit o zcela nové generaci modelu V7, která se bude nabízet ve dvou verzích, základní Stone v minimalistickém designu a verze Special s klasickými a elegantními tvary.
Nově představená Moto Guzzi V7 přichází s motorem, který vychází z pohonné jednotky modelu Moto Guzzi V85 TT. Nový motor má o 25 % vyšší maximální výkon, přičemž oproti předchozí generaci s výkonem 52 koní v 6200 otáčkách nyní nabízí 65 koní při 6800 otáčkách. Nejvyšší točivý moment rovněž výrazně narostl ze 60 Nm ve 4250 otáčkách na vynikající hodnotu 73 Nm v 5000 otáčkách, přičemž více než 80 % točivého momentu je k dispozici už ve 3000 otáčkách.
V porovnání s předchozí generací V7 má novinka z Mandella celkově vyšší úroveň výbavy a na první pohled vidíte změnu vzhledu, do které se promítají také větší rozměry motoru a velkoryse dimenzované výfukové svody s novým uspořádáním. Zezadu pak vynikne větší kloubový hřídel sekundárního převodu a širší zadní kolo, stejně jako pár robustnějších tlumičů Kayaba. Stylové boční panely spolu s kratším zadním blatníkem a výfukovým systémem dávají novince odlišný a atraktivnější vzhled.
Změny zahrnují také mnoho nových prvků pro zlepšení stability a komfortu, přičemž pověstná ovladatelnost zůstává zachována. Rám byl zpevněn v oblasti hlavy řízení pomocí ocelových výztuh, zatímco dva nové zadní tlumiče mají vyšší zdvihy odpružení a nové pohodlnější dvoustupňové sedlo.
Model V7 bude v nabídce také ve verzi se sníženým výkonem, který vyhovuje skupině řidičského oprávnění A2 a je ideální pro nové Guzzisty. V základní výbavě je rovněž nastavitelná kontrola trakce MGCT, kterou lze zcela vypnout).
Verze V7 Stone má nové osvětlení kompletně osazené LED včetně předního světlometu s funkcí denního svícení ve tvaru orla známého z loga Moto Guzzi a nový přístrojový panel. Ten tvoří jediný kulatý budík osazený displejem, který ladí s minimalistickým vzhledem motocyklu. Hliníkové ráfky ve sportovním designu, které má ve výbavě model Stone, jsou rovněž nové; zadní ráfek přitom obouvá širší pneumatiku 150/70. V7 Stone je v nabídce ve třech matných barevných provedeních: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio a Arancione Rame.
V7 Special zůstává u elegantního analogového přístrojového panelu se dvěma budíky (tachometr a otáčkoměr) a ultra-klasických ráfků s drátovým výpletem. Barevné varianty verze V7 Special, která má blíž ke klasickému a elegantnímu duchu původního modelu, jsou Blu Formale a Grigio Casual. V České republice nové modely Moto Guzzi V7 očekáváme koncem února příštího roku, ceny nebyly prozatím stanoveny.
Zdroj: Piaggio Group
- Přidat komentář 3
- Publikováno: 15.12.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Mistry světa Side se stali Harry Payne a Kevin Rousseau
- včera - Jason O'Halloran nahradí Niccolò Canepu
- včera - V Barceloně místo Iannoneho pojede Pirro
- 9.11. - Už příští sobotu se koná Macau Motorcycle GP 2024
- 9.11. - Předběžný startovní rošt Moto3 na sezónu 2025
- 8.11. - Testy MotoGP v Barceloně
Další z rubriky
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky
- 22.10. - Honda Hornet CB1000: sršeň s motorem z Fireblade
- 16.10. - Triumph Speed Twin 900 2025: s novým podvozkem
- 14.10. - BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- 11.10. - Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem