Kawasaki Z650RS: retro klasik
- Publikovno: 12.10.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Kawasaki představila novinku v segmentu nekapotovaných klasiků, retro motocykl střední třídy Z650RS a musí se nechat, že vypadá sympaticky. Srdce těch, kteří mají rádi klasický vzhled motocyklů zcela jistě zaplesá, navíc když tenhle dvouválec dostanete i s moderní výbavou, nabídka je to víc než skvělá.
Novinka Z650RS není v nabídce japonského výrobce jediným zástupcem klasiků, na výběr máte i Kawasaki W800, která je však možná pro některé z nás až moc retro. To Z650RS je taková uhlazená, elegantní a neobyčejně obyčejná motorka, která je tak na půli cesty mezi modernou a retro vzhledem. Obyčejná je také svoji výbavou, což z ní nebude dělat předražený model, ale dostupný stroj třeba pro začínající jezdce.
Srdcem Z650RS je řadový dvouválec o zdvihovém objemu 649 ccm s ojničními čepy přesazenými o 180°, pyšnící se výkonem 68 koní (50,2 kW) při 8000 ot/min a maximálním točivým momentem 64 Nm při 6700 ot/min, které se na zadní kolo přenášejí řetězem. Motor je převzatý z modelu Kawasaki Z650, jen je opatřen retro krytem alternátoru a spojky. Jiný je také kryt koncovky výfuku, převodovka má šest stupňů a spojka je antihoppingová.
Motor je usazen v trubkovém ocelovém rámu, který je zcela nově navržený. Podsedlový rám je uchycený výše a tak je sedlo ve výšce 820 mm. Pořídit si budete moci i příplatkové o 20 mm nižší sedlo. Podvozek je tvořen 41 mm vidlicí a vzadu jedním centrálně umístěným tlumičem. O bezpečné zastavení paprskových litých kol se vám postarají dva přední 300 mm kotouče, které jsou brzděny dvoupístkem Nissin.
Zapracovalo se na celkové ergonomii motocyklu, aby posaz jezdce byl vzpřímený a pohodlný. Řídítka jsou posunuta o 50 mm výše a o 30 mm blíž k jezdci. Veškeré informace se vám budou zobrazovat na LCD displeji a to včetně ukazatele stavu palivové nádrže, do které se vám vejde 12 litrů. Všechna světla včetně blinkrů již využívají technologii LED. Celková hmotnost motocyklu je 187 kilogramů.
Novinku Z650RS si budete moci zakoupit již koncem letošního roku a to ve třech barevných provedeních. Základní verze se bude prodávat v černé barvě se zeleným a stříbrných proužkem za cenu 207 900 Kč. Šedá barva s černými komponentami a s oranžovým proužkem na ráfku a na nádrži a typická Kawasaki zelená se zlatými ráfky a se zeleným proužkem se budou prodávat o dva tisíce korun dráž. Samozřejmostí bude i bohatá nabídka příslušenství a doplňků.
Zdroj: Kawasaki
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.10.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl