Kawasaki W800: elegantní klasika
- Publikovno: 31.10.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Chtěli jste ji, máte ji mít. Klasický, elegantní nekapotovaný styl, to je přesně ona, Kawasaki W800. Doplněná o chromové prvky, poháněná spolehlivým dvouválcem a s větším předním kolem, pro komfortnější pocit z jízdy.
Novinka pro příští sezónu doplní dvojici vloni představených modelů W800 Street a Cafe, kde jeden z nich bych ve stylu malého cruiseru a druhý café racer, ale ani jeden z nich nebyl to správné retro, na jaké jste byli u Kawasaki zvyklí. Ovšem od příštího roku se to mění a novinka, která se co nejvíce podobá prvnímu modelu W1 z roku 1966, se vám určitě bude líbit tak jako nám.
Motocykl bude poháněn vzduchem chlazeným paralelním dvouválcovým motorem s královskou hřídelí o zdvihovém objemu 773 ccm, výkonem 48 koní při 6000 1/min a točivým momentem 63 Nm při 4800 1/min. Motor je usazen v novém trubkovém rámu svařeného z trubek o větším průměru. Přední vidlice má rovněž větší průměr a to 41 mm. Oproti verzím Street a Café má tahle klasika větší přední kolo a to 19 palců místo 18. To vše je děláno hlavně pro to, abyste si užili komfortnější pocit z jízdy a i právě z tohoto důvodu máte širší chromová řídítka.
Ostatně z chromu a z leštěných materiálů je tu velké množství doplňků, jako jsou blatníky, zrcátka, dvojice výfuků potrubí nebo loga W na nádrži, ale také samotný motor dostal stříbrnou povrchovou úpravu. Aby byl zachován ten pravý retro nádech, má W800 velký kulatý přední světlomet a oranžové směrovky mají rovněž kulatý tvar. Originální jsou také dva kulaté budíky s otáčkoměrem a rychloměrem.
Do výbavy vám na cestu nabalí i centrální stojan, což zcela jistě potěší každého budoucího majitele W800. O pohodlí během jízdy se vám postará komfortní čalouněné sedlo, které je ve výšce 790 mm a o bezpečí při zastavování zase kotoučové brzdy vpředu i vzadu, doplněné o ABS. Hmotnost této klasiky je 221 kilogramů.
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 31.10.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - MotoGP 2025: 14 potvrzených, 8 míst je volných
- včera - IDM Superbike: Bez čtyř stabilních jezdců
- včera - Zdravotní problémy nepustily Königa do závodu IDM nebo superbiků v Mostě
- včera - Míří šampionát World Superbike na Slovakia Ring?
- včera - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 25.7. - Ivana Ulmanová končí ve vedení Automotodromu Brno, vedla jej více než 18 let
Další z rubriky
- 24.7. - Honda MSX125 Grom 2025: s originálním příslušentvím
- 22.7. - BMW R 1300 GS Adventure: připraven na dobrodružství
- 15.7. - Vespa Primavera RED 2024: s charitativní podporou
- 24.6. - BMW R 1300 GS Trophy: speciál pro závod v Namibii
- 17.6. - KTM s automatickou převodovkou AMT: poprvé na Erzeberg Rodeu
- 12.6. - Ducati Scrambler CR24 a RR24: odvážné koncepty