Reklama

Honda CRF 450 R 2018: s elektrickým startérem

Jedna z nejprodávanějších motokrosových mašin značky Honda je bezesporu CRF450R. Také ona, a s ní i její závodní verze s označením RX, se dočkala několika změn, díky kterým bude pro své uživatele ještě více komfortnější.

Poprvé bude model CRF450R standardně vybaven elektrickým startérem, jenž je neocenitelnou pomůckou nejen z hlediska pohodlí, ale pomáhá také ušetřit cenný čas při problémech na trati, kdy dojde k vypnutí motoru. Elektrický startér je napájen z mimořádně lehké lithium-ion baterie a odstraněním startovací páky došlo k významné úspoře hmotnosti. Přední i zadní odpružení bylo vyladěno s ohledem na ještě agilnější ovládání.

1 Honda 2018 CRF 450 R11 Honda 2018 CRF 450 R21 Honda 2018 CRF 450 R3

V rámci změn byla inovována geometrie podvozku, sníženo těžiště a stroj dostal 49 mm závodní vidlici Showa s ocelovými pružinami. V rámci motta „nejrychlejší na startu“ se díky know-how získané týmem HRC u nového modelu pro rok 2018 podařilo zvýšit maximální výkon o 11 %, přičemž hodnota točivého momentu vzrostla v celém rozmezí otáček.

Novinkou modelové řady Honda pro rok 2017 byla i závodní motokrosová verze CRF450RX, jenž nabídla odpružení podle enduro specifikací, elektronické vstřikování paliva PGM-FI a tlačítko pro výběr režimu motoru EMSB (Engine Mode Select Button), 8,5litrovou palivovou nádrž, 18palcové zadní kolo, elektrický startér a boční stojan. Pro rok 2018 došlo díky přechodu na lithium-iontovou baterii pro elektrický startér k úspoře hmotnosti plných 600 gramů.

1 Honda 2018 CRF 450 RX11 Honda 2018 CRF 450 RX2

Oba nové modely CRF450R a CRF450RX dorazí k dealerům v celé Evropě v létě 2017.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama