Suzuki M1800R Intruder B.O.S.S.
- Publikovno: 12.12.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Známý cruiser od Suzuki přichází pro příští rok s novým lakem. Větší změny však nečekejte.
Starý známý chromem zahalený Intruder se dočkal nového hávu. Přední 45 milimetrové tlumiče, řídítka, kryty motoru, ale také výfuk a budíky budou nově v matné černé. Celou parádu pak doplňuje výrazná žlutá.
Co se týče výkonových parametrů je stále vše při starém a tak v rámu se nachází vidlicový dvouválec o zdvihovém objemu 1783 ccm, který poskytuje 347 kilogramů těžkému stroji masivní točivý moment 160 N.m při 3200 1/min a největší výkon 92 kW při 6200 1/min. O zastavení tohoto drobečka se starají přední 310 mm kotouče se čtyřpístkovými radiálními třmeny.
Suzuki Intruder M1800R tak zůstává stále spíše dragsterem, který kombinuje silácký motor s dlouhým rozvorem (1710 mm) a velmi nízko položeným sedlem (705 mm). Co se týče nového kabátu, nový Intruder B.O.S.S. však nebude jediným, který dostane od fabriky speciální lakování „Factory special edition“. Na limitovanou edici se můžete těšit v podobě nové Hayabusy a nebo GSR 750, kterých se dočkáme co nevidět.
Technické údaje
Motor: vidlicový, kapalinou chlazený dvouválec. Vrtání a zdvih: 91 x 90,3 mm , zdvihový objem 1783 ccm, kompresní poměr 10,5: 1. Největší výkon 92 kW při 6200 1/min. Největší točivý moment 160 N.m při 3200 1/min, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, pětistupňová převodovka.
Podvozek: rám z ocelových trubek, teleskopická vidlice upside -down, průměr nosníků 46 mm, zdvih 160 mm. Kyvná vidlice s centrálním tlumičem. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 310 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 130/70 ZR 18 vpředu a 240/40 ZR 18 vzadu. Výška sedla nad zemí 705 mm, suchá hmotnost 347 kg, rozvor 1710 mm, objem palivové nádrže 19,5 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.12.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl