Nejnovější články
- včera - Nová pravidla od roku 2027
- včera - Petr Najman si ze Slováckého okruhu odváží dvě trofeje
- včera - Zanáška si spravil chuť, ve Starém Městě si vyjel podium
- 6.5. - König v prvních závodech IDM nebodoval
- 6.5. - Na Sachsenringu pokračovalo MS-Side
- 6.5. - 18. Pilníkovo pozdní odpoledne 15. června 2024: FMX, BMX a show Martina Šonky
Možná tomu tak je,ale já tohle považuji spíše za důsledek chování promotéra, který devastuje třídu pomocí pravidel. Pokud je seriová Panigale lehčí, než je minimální limit hmotnosti pro superbike, není asi třeba hledat další koniny vyplozené hlavami bdícími nad tímto šampionátem.
Reagovat →To je spíš tím, že odvádí kvalitní práci a neztrácí čas v MotoGP, kde by je ale bylo zajímavé vidět. Ovšem proč by Rea měnil, když může být “Marquezem ve WSBK” :)
Reagovat →Součesné závody WSBK jsou závody kde pravidla umožňují prakticky postavit speciál který se tváří jako motorka z obchodu a je to až na použití carbonu de facto MotoGP. Kawasaki jede tuto "druhou motogp ligu" s nasazením jako v MotoGP , kde by se pohybovala na místech za stupni vítězu, tak jako KTM, Aprilia a Suzuki ( až na čestné a velmi vítané vyjímky)..how
Reagovat →Kawasaki len naplno využíva možnosti. Že sú pravidlá zle postavené nie je ich vina.
Reagovat →nám je to jedno
Reagovat →Žádné jiné továrně nikdo nebrání postavit plně tovární tým v tomto seriálu. Je zajímavé, že když vyhrával MotoGp Rossi, nebo Marquez nikdo to neřešil. Jak to však není Španěl, nebo Ital, kdo vyhrává, už má kde kdo potřebu to řešit. Tento seriál se mi líbí právě proto, že zde nejsou protěžovaní jezdci z Pyrenejského poloostrova, ale ti co umí. Problém je v Dorně!! Tato banda vyžírků by měla řídit jen jeden šampionát.
Reagovat →