Chybí tam, že Jerez je extrémně vytížený pro testování a proto okruh neprodloužil smlouvu (prý hlavní důvod) a ztráta ze závodu WSBK je způsobena corona opatřeními. A nezapomeňme ani na přesycení fandů ve Španělsku z kvantity závodů. Pravda je, že Dorně slíbil, že pokud vypadne třeba z epidemiologických důvodu jakýkoliv okruh je připraven akci uspořádat. Což si myslím, že je pro Dornu aktuálně nejcennější. On každý server píše zhruba to samé, ale vyznívá to různě 😁
Pořád je to ten stejný případ, furt do kola, WSBK prostě lidi netáhne a to je problém. MotoGP teď nabízí výbornou show a lidi chodí tam. A pokud nejsou diváci, tak žádný okruh nechce hostit WSBK, kde přijde min. lidi (beru to teď obecně i kdyby pandemie nebyla).
Viz srovnání WSBK a MotoGP v ČR když se jezdily oba šampionáty. Rozdíl v divácích markantní. Je otázka, kolik letos bude stát vstupenka na WSBK Most a kolik lidi přijde, protože pokud to bude hodně, tak fanoušci oželí a budou u TV...(kor, pokud bude paddock skrz covid zakázán).
Dorna udělala i z WSBK exkluzivní podnik jen pro vyvolené teamy. Motorky wsbk jsou už hodně vzdálené původni myšlence a v SSP600 tedy už podle nových pravidel pojede cokoliv co se označí za supersport..celý tento eintopf doplní třída SSP kde jezdí obsahy 300 400 500... bohužel navrat ke kořenům a levnějším závodům je pryč. Teamy si určují startovné pro jezdce...takže jezdí ti co na to mají peněženku..ne schopnosti..
Tak já osobně jsem i do Brna jezdil jen na WSBK, to jsou takové "pravé" motorky, na Motogp jsem nikdy nebyl, je kolem toho nesmyslná velká show, drahé vstupenky a málo závodů. Na WSBK jsem jel i do Německa. Jinak souhlasím, že DORNA dělá ze sportu obchod a to není dobře, ale to je problematika veškerého sportu.
Chybí tam, že Jerez je extrémně vytížený pro testování a proto okruh neprodloužil smlouvu (prý hlavní důvod) a ztráta ze závodu WSBK je způsobena corona opatřeními. A nezapomeňme ani na přesycení fandů ve Španělsku z kvantity závodů. Pravda je, že Dorně slíbil, že pokud vypadne třeba z epidemiologických důvodu jakýkoliv okruh je připraven akci uspořádat. Což si myslím, že je pro Dornu aktuálně nejcennější. On každý server píše zhruba to samé, ale vyznívá to různě 😁
Reagovat →Pořád je to ten stejný případ, furt do kola, WSBK prostě lidi netáhne a to je problém. MotoGP teď nabízí výbornou show a lidi chodí tam. A pokud nejsou diváci, tak žádný okruh nechce hostit WSBK, kde přijde min. lidi (beru to teď obecně i kdyby pandemie nebyla). Viz srovnání WSBK a MotoGP v ČR když se jezdily oba šampionáty. Rozdíl v divácích markantní. Je otázka, kolik letos bude stát vstupenka na WSBK Most a kolik lidi přijde, protože pokud to bude hodně, tak fanoušci oželí a budou u TV...(kor, pokud bude paddock skrz covid zakázán).
Reagovat →Dorna udělala i z WSBK exkluzivní podnik jen pro vyvolené teamy. Motorky wsbk jsou už hodně vzdálené původni myšlence a v SSP600 tedy už podle nových pravidel pojede cokoliv co se označí za supersport..celý tento eintopf doplní třída SSP kde jezdí obsahy 300 400 500... bohužel navrat ke kořenům a levnějším závodům je pryč. Teamy si určují startovné pro jezdce...takže jezdí ti co na to mají peněženku..ne schopnosti..
Reagovat →Tak já osobně jsem i do Brna jezdil jen na WSBK, to jsou takové "pravé" motorky, na Motogp jsem nikdy nebyl, je kolem toho nesmyslná velká show, drahé vstupenky a málo závodů. Na WSBK jsem jel i do Německa. Jinak souhlasím, že DORNA dělá ze sportu obchod a to není dobře, ale to je problematika veškerého sportu.
Reagovat →Myslím, že podobnou ztrátu eviduje i Most, kdo to zaplatil se raději nepíše...když to řeklo Brno, tak byl viník jasnej - nenažraný majitel.
Reagovat →