Reklama

DRT Racing po italské Imole

Další letošní závod se konal na italském okruhu v Imole. Pro DRT racing team to znamenalo dva volné tréninky v pátek, poté kvalifikaci v sobotu a v neděli závod.

Bohužel nový jezdec DRT racing teamu, Ukrajinec Konstantin Pisarev, v Imole nikdy nestartoval, protože jezdil převážně seriál IDM, který se jezdí na německých tratích. Takže bylo velice důležité najezdit velký počet kol a posbírat data z jízdy. Což se povedlo a podařilo se najezdit relativně dost kol a první den po prvním volném tréninku jsme byli na 36. místě s časem 2:05,421. Na druhý volný trénink jsme udělali nějaké změny v nastavení, které vedly ke zlepšení času na 1:57,837, což už bylo lepší, ale bohužel pozice byla horší - až 38.místo.

Do sobotní kvalifikace jsme se snažili opět vyjít jezdci vstříc lepším nastavením podvozku a geometrie motocyklu a v průběhu tréninku se podařilo zrychlovat a po výměně pneumatiky se podařilo zajet čas 1:55,346, což nás dostalo na 35. pozici na startovním roštu. Ztráta na prvního jezdce byla menší něž v pátek, ale stále 5,674s. Start do závodu byl hodně složitý, protože startovat z 35.pozice není jednoduché. A také to po prvním průjezdu bylo vidět. Jezdec DRT racing teamu si svoji příčku neudržel a o jednu se propadl. Postupně se dostal dopředu na 32. pozici a na ní také dojel do cíle se zajetým totožným časem jako v kvalifikaci - 1:55,337.

„Víkend i dny před ním byly hodně složité. Opravdu na poslední chvíli došlo k dohodnutí se mezi ukrajinským jezdcem a DRT racing teamem, a to se také trochu podepsalo na výsledku. Konstantin je výborný kluk s dobrým přístupem a chováním, ale bohužel nemá tolik zkušeností, jako většina evropských jezdců, a nemá absolutně žádnou zkušenost s motocyklem superstock 1000. Jezdil německý seriál IDM kde má i pódiová umístění, ale na motocyklu specifikace supersport 600. Nicméně já hodnotím celou situaci dost negativně, protože ztráta 5,7s na prvního je opravdu obrovská. I když vezmu v potaz všechny aspekty, které hrají proti nám a Konstantinovi, což je nedostatek testovacích kol, žádná zkušenost s motocyklem superstock 1000 a v neposlední řadě nová trať, je to i tak opravdu velká ztráta. Je pravda, že vyrovnanost a konkurence v této kategorii je podle mě tento rok jedna z nejlepších.

Já jako majitel týmu nejsem spokojený, protože vidím ty věci trochu jinak a hlavně jsem přesvědčený, že všichni členové týmu dělají maximum pro dobrý výsledek. Motocykl je díky úzké spolupráci s lidmi od Yamahy opravdu kvalitně a dobře připravený a je schopný jezdit na úrovni první desítky, což nejezdíme, a to je pro mě, jako pro bývalého jezdce, neuspokojující.

Za tři týdny nás čeká Anglie, před kterou musíme dobře a kvalitně trénovat. Děkuji celému týmu za skvělou práci, kterou odvádí a děkuji především všem našim partnerům za přízeň i v takto nelehkém období.“, ohodnotil italský závodní víkend majitel týmu Viktor Dušek.

SUPERSTOCK 1000 FIM Cup 2016 - Imola Round, Autodromo Int. Enzo e Dino Ferrari; QP

01- Roberto Tamburini – Nuova M2 Racing – Aprilia RSV4 RF - 1'49.672
02- Leandro Mercado – Aruba.it Racing Junior Team – Ducati 1199 Panigale R - + 0.029
03- Marco Faccani - Triple-M Racing Ducati Panigale R - + 0.073
04- Raffaele De Rosa – Althea BMW Racing Team – BMW S1000RR - + 0.341
05- Kevin Calia – Nuova M2 Racing – Aprilia RSV4 RF - + 0.356
06- Luca Salvadori - GP Project Aprilia RSV4 RF - + 1.218
07- Michael Ruben Rinaldi – Aruba.it Racing Junior Team – Ducati 1199 Panigale R - + 1.337
08- Toprak Razgatlioglu – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-10R - +1.378
09- Luca Vitali – Team 2R Racing – BMW S1000RR - + 1.469
10- Sebastien Suchet – Berclaz Racing by MotoXracing – Yamaha YZF R1 + 1.689
A dále:
35- Konstantin Pisarev – DRT Racing Team – Yamaha YZF R1 - + 5.674

SUPERSTOCK 1000 FIM Cup 2016 - Imola Round, Autodromo Int. Enzo e Dino Ferrari; závod

01- Leandro Mercado – Aruba.it Racing Junior Team – Ducati 1199 Panigale R - 14 kol za 25'42.765 = 161,252 km/h
02- Kevin Calia – Nuova M2 Racing – Aprilia RSV4 RF - + 1.038
03- Raffaele De Rosa – Althea BMW Racing Team – BMW S1000RR - + 4.239
04- Roberto Tamburini – Nuova M2 Racing – Aprilia RSV4 RF - + 5.616
05- Toprak Razgatlioglu – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-10R - +21.272
06- Luca Vitali – Team 2R Racing – BMW S1000RR - + 34.671
07- Sebastien Suchet – Berclaz Racing by MotoXracing – Yamaha YZF R1 + 34.859
08- Andrea Mantovani – G.M. Racing – Yamaha YZF R1 - + 35.992
09- Fabio Massei – Team Trasimeno – Yamaha YZF R1 - + 36.065
10- Matteo Ferrari - DRM Racing - BMW S1000RR - + 36.310
A dále:
32- Konstantin Pisarev – DRT Racing Team – Yamaha YZF R1 - + 1'31.155



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama