Reklama

Boss týmu DRT Racing je nespokojený...

DRT Racing má za sebou premiéru v podobě prvního závodu světové kategorie FIM superstock 1000 ve španělském Aragonu. Tento závod byl premiérou v seriálu WSBK jak pro tým, tak i pro jezdce.

„Do závodu Superstock 1000 v Aragonu jsme startovali z 34. pozice a bohužel ihned po startu došlo ke kolizi několika jezdců a tato kolize se dotkla i nás. Po opravdu krátké době byl restart závodu, a proto mechanici neměli mnoho času na opravu motocyklu, ale nakonec se to povedlo a mohli jsme znovu startovat v novém závodě. V tomto závodě jsme obsadili 23.místo“, píše se na facebooku tohoto týmu

Viktor Dušek (majitel týmu): „Moc dobře jsem si uvědomoval, že 39 jezdců na startovním roštu, obzvláště kategorie superstock 1000, je opravdu hodně a první zatáčka na okruhu v Aragonu svírá skoro pravý úhel a je relativně dost pomalá. Uvědomoval jsem si, že je zde dost pravděpodobná kolize. To se ihned po startu bohužel potvrdilo a spadlo tam několik jezdců a bohužel mezi nimi byl i náš jezdec Miroslav Popov. Motocykl byl relativně dost poškozený, ale mechanikům se to povedlo dát za velmi krátkou dobu do pořádku a mohli jsme startovat do nového závodu, který jsme dokončili na 23.místě. Co se výsledku týče, opravdu nejsem spokojený. Vůbec jsem nečekal, že po prvním závodě pojedeme v elitní desítce, ale ztráta, kterou jsme měli celý víkend na první jezdce, byla opravdu velká. I přesto si ale uvědomuji realitu, Mirek měl opravdu malé množství najetých kol na motocyklu této specifikace. Doufám a věřím, že se to změní a pojedeme na mnou předpokládaných pozicích.“

Ještě než si budete moci přečíst hodnocení celého závodního víkendu ze strany jezdce Míry Popova, tak bych se rád pozastavil nad vyjádřením majitele týmu Viktora Duška a trochu vše uvedl „na pravou míru“: Míra Popov měl možnost s motocyklem Yamaha YZF R1 testovat pouhé 2 dny v Misanu, což je pochopitelně hodně zásadní věc a dokonce to bylo zároveň také první Popovovo svezení s „litrovým motocyklem“.

Český jezdec má sice k dispozici v týmu DRT opravdu skvělé 3 techniky, o jejichž profesionalitě a umu není vůbec důvodu pochybovat, ale vše ostatní v týmu trochu pokulhává, přece jen je hodně velký rozdíl mezi šampionátem Alpe Adria a světovým pohárem pod názvem STK 1000 FIM Cup. Dle mého názoru tedy není kritika jezdce Popova od Viktora Duška vůbec relevantní, spíše by měl boss týmu DRT Racing hledat chyby ve vlastních řadách!

Miroslav Popov (jezdec týmu): „Ráno ve Warm Upu jsem sice čas nezlepšil, ale na motorce jsem se cítil už mnohem lépe a ztráta na prvního byla malinko lepší než doposud. Závod ale tak pozitivně nezačal a start ze zadních pozic “nedopadl„ vůbec dobře. Vystartoval jsem zhruba stejně s jezdci okolo mě. Po startu se mi přední kolo přizvedlo a mírně nasměrovalo na levou stranu, řekl jsem si, že se nebudu proplétat na vnějšek a že to zkusím vnitřkem. Bohužel jsem to opravdu neodhadl a už když jsem bral za přední brzdu, tak jsem věděl, že bude malér a že se do zatáčky už popadaných jezdců nevejdu. Nezvládl jsem motorku ubrzdit a srazil jsem se tam s několika jezdci. V tu chvíli, kdy se nás tam v první zatáčce doslova válelo několik, tak na to vyvěsili pořadatelé červenou vlajku. Motorku se mi povedlo po chvilce nastartovat a dojet ke svým mechanikům. Těm patří velký dík, protože motorku bleskurychle opravili a já se mohl opět postavit na grid. Do opakovaného startu jsem šel již trochu s rozvahou a nikam se nehrnul. A závod neskončil 23. místem až tak špatně. I když teda několik jezdců nenastoupilo, pár jich spadlo, tak se mi podařilo pár jezdců předjet a posunout se vpřed. Pro mě tento víkend znamenal, že mám v nové kategorii nedostatek zkušeností a nalítaných kilometrů. Na tom ovšem budeme pracovat na 100%, aby jsme se příští závodní víkend posunuli zase o kus dopředu! Ještě jednou děkuji mechanikům za práci, sponzorům, rodině a všem okolo, kteří mě i přes složitější “znovu začátek„ podporují a drží palce.“

SUPERSTOCK 1000 FIM Cup 2016 - Aragón Round, MotorLand Aragon, závod

01- Leandro Mercado – Aruba.it Racing Junior Team – Ducati 1199 Panigale R - 8 kol za 15'13.411 = 160,079 km/h
02- Michael Ruben Rinaldi – Aruba.it Racing Junior Team – Ducati 1199 Panigale R - + 0.431
03- Raffaele De Rosa – Althea BMW Racing Team – BMW S1000RR - + 1.609
04- Riccardo Russo – PATA Yamaha Official Stock Team – Yamaha YZF R1 - + 3.067
05- Florian Marino – PATA Yamaha Official Stock Team – Yamaha YZF R1 - + 5.076
06- Kevin Calia – Nuova M2 Racing – Aprilia RSV4 RF - + 9.074
07- Andrea Mantovani – G.M. Racing – Yamaha YZF R1 - + 12.051
08- Luca Marconi – Team Trasimeno – Yamaha YZF R1 - + 12.114
09- Maximilian Scheib - TARGO Bank EasyRace SBK Team - BMW S1000RR - + 12.156
10- Fabio Massei – Team Trasimeno – Yamaha YZF R1 - + 12.314
A dále:
23- Miroslav Popov – DRT Racing Team – Yamaha YZF R1 - + 38.920

Zdroj: Facebook týmu DRT Racing



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama