Kornfeil s novým rámem spokojen
- Publikovno: 21.3.2012
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Tým Redox Ongetta Centro Seta se rozhodl pro změnu podvozku ze standardní Hondy na FTR, což se jeví jako správná volba a po prvním dni testování s touto technikou si může Kubajz alespoň trochu oddechnout.
Hned po pár kolech bylo totiž poznat, že si s novým motocyklem bude rozumět. Již při prvním vyjetí se dokázal zlepšit o 0,3 vteřiny oproti včerejšímu nejlepšímu času. Na konci dne to pak byl čas o 1,4 sekundy lepší. Po několika úpravách na přední části motocyklu se mohl Kuba plně soustředit na zlepšování svých dosavadních časů. Největší progres přišel pak v samostatném tréninku třídy Moto3, kde stlačil svůj čas na hodnotu 1.49.4. Tento čas je pro Kubu nejen osobním maximem na okruhu Jerez, ale také velkou psychickou vzpruhou pro další práci. Překonal svůj osobní rekord z minulého roku, jenž měl hodnotu 1.50.0.
Sám Jakub Kornfeil k tomu říká:,,Motorky jsou naprosto rozdílné, rám FTR umožňuje jet mnohem rychleji v zatáčkách, drží výborně stopu a na výjezdu je pak možné dosáhnout potřebného zrychlení. Celkově rám snese mnohem více než Honda a jak všichni předesílali, že FTR je skutečný závodní speciál, tak to můžu jen potvrdit. Jsem strašně šťastný, že jsme se rozhodli pro tuhle změnu a dneska už jsme mohli nastoupit s novou technikou. Najeli jsme celkem 64 kol. Celé dopoledne jsme měli velké problémy s váhou na předním kole, ale nakonec se nám do odpoledního tréninku podařilo odstranit. Velmi pozitivní je to, že jsem dokázal zajet několik kol s časem 1.49. úplně sám. Zítra bude ještě potřeba potvrdit a zlepšit čas. Máme nachystané další věci, které budeme testovat, takže nás čeká ještě hodně práce. Vyzkoušíme novou anti hoppingovou spojku, palivové mapy a pneumatiky. Sice už se čas nebude sundávat tak snadno, ale já doufám, že se nám podaří ještě nějaké ty desetinky urvat. Po dnešku mi patří patnácté místo. Abych řekl pravdu, moc se tím nezaobírám, protože je vidět, že se zlepšujeme a i přes velmi hubené zkušenosti s novým rámem se přibližujeme top ten, na které nám chybí čtyři desetiny.“
- Přidat komentář +
- Publikováno: 21.3.2012
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl